زمان : 04 Ordibehesht 1389 - 00:17
شناسه : 22646
بازدید : 5642
گزارش و گزارش  تصویری:افتتاح منطقه سه شهرداری یزد با حضور وزیر ارشاد (سفر وزیر ارشاد به یزد 5) گزارش و گزارش تصویری:افتتاح منطقه سه شهرداری یزد با حضور وزیر ارشاد (سفر وزیر ارشاد به یزد 5)

گزارش  و گزارش تصویری :افتتاح منطقه سه شهرداری یزد با حضور وزیر ارشاد (سفر وزیر ارشاد به یزد 5)

یزدفردا ساختمان جديد منطقه سه شهرداري يزد كه با صرف اعتباري بالغ بر 19 ميليارد ريال به بهره برداري رسيده با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومي واموربين الملل شهرداري يزد همزمان با روز جهاني زمين پاك و در روز دوم از ماه ارديبهشت سال همت مضاعف و كار مضاعف با حضور آقاي دكتر سيد محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و همچنين نمايندگان مردم يزد و صدوق و تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي، و استاندار يزد ساختمان جديد منطقه سه شهرداري واقع در شهرك دانشگاه، بلوار فردوسي، جنب مجتمع آموزشي سماء كه در بهمن ماه سال گذشته مورد بهره برداري قرار گرفته بود افتتاح شد.
گفتني است عمليات اجرايي اين ساختمان كه كاربري آن اداري مي باشد در اسفند ماه سال 1385 در زميني به مساحت 12 هزار متر مربع آغاز گرديد.
خاطرنشان مي شود ساختمان منطقه سه شهرداري يزد با زيربناي 3372 متر مربع در چهارطبقه زيرمين ، همكف، اول و دوم و با صرف هزينه اي بالغ بر 19 ميليارد ريال به بهره برداري رسيده است.
همچنين برخي از مسئولان شهر يزد، شماري از اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار يزد نيز در مراسم افتتاح اين منطقه از شهرداري يزد حضور داشتند.
































































































یزدفردا