زمان : 01 Ordibehesht 1389 - 21:37
شناسه : 22608
بازدید : 3775
گزارش و گزارش تصویری: با حضور فرماندار ، مدير كل بنياد مسكن و نماينده ولي فقيه در آن نهاد ساختمان اداري بنياد مسكن شهرستان افتتاح شد . گزارش و گزارش تصویری: با حضور فرماندار ، مدير كل بنياد مسكن و نماينده ولي فقيه در آن نهاد ساختمان اداري بنياد مسكن شهرستان افتتاح شد .

گزارش و گزارش تصویری:

با حضور فرماندار ، مدير كل بنياد مسكن و نماينده ولي فقيه در آن نهاد ساختمان اداري بنياد مسكن شهرستان افتتاح شد .


یزدفردا:در اين مراسم ابتدا سيد ناصر امامي فرماندار شهرستان تصريح كرد بنياد مسكن انقلاب اسلامي نهادي است كه به فرمان حضرت امام خميني (ره) بنيانگذار انقلاب اسلامي ، با هدف خدمت به مردم محروم تاسيس گرديد و لذا وظيفه ماست كه حق مطلب را ادا نموده و بتوانيم در جهت احداث مسكن روستايي اقدام نمائيم .

فرماندار در ادامه افزود كليه روستاها بجز 7 روستا داراي طرح هادي مي باشند و در صورتيكه 50% اعتبار تهيه طرح تامين گردد مابقي نيز توسط فرمانداري و بخشداري هاي تابعه فراهم و اين روستاها نيز داراي طرح هادي خواهند شد .

امامي عدم وجود بانك مسكن را از مشكلات عمده اين شهرستان در جذب تسهيلات مسكن دانست و اظهار اميدواري نمود با پي گيري هاي بعمل آمده انشاءا... در سالجاري بانك مسكن و بانك تجارت در شهرستان افتتاح خواهد شد . در پايان فرماندار به كليه دستگاههاي اجرايي شهرستان تاكيد نمودند با توجه به نزديك شدن به پايان سال مالي حداكثر تلاش خود را جهت جذب اعتبارات عمراني به كار گيرند تا انشاءا... روز به روز شاهد توسعه و پيشرفت اين منطقه محروم باشيم .

در ادامه مهندس كشاورز مدير كل بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان سقف اعتبارات تخصيص يافته به شهرستان خاتم را در سالهاي 87 و 88 22400 ميليون ريال عنوان و تصريح كرد اعتبارت اين منطقه در دو سال اخير بيش از سه برابر افزايش يافته و در مقايسه با ساير شهرستانهاي استان در پرداخت اقساط تسهيلات مسكن به متقاضيان مقام اول را داراست كه اين موفقيت نشانه تلاش و پي گيري هاي شبانه روزي آقاي امامي فرماندار شهرستان مي باشد كه در همين جا از ايشان تقدير و تشكر مي نمايم و انشاءا... در سال همت مضاعف و كار مضاعف شاهد استمرار اين تلاشها و موفقيتهاي بزرگ تري در بخش مسكن در اين منطقه باشيم .

لازم به ذكر است ساختمان اداري بنياد مسكن با زير بناي 126 مترمربع و با اعتباري بالغ بر 130000000 ريال افتتاح شد .


گزارش تصویری:



























یزدفردا