زمان : 31 Farvardin 1389 - 23:24
شناسه : 22587
بازدید : 4355
گردهمايي سراسري سرگروهها آموزشي رشته سراميک در يزد آغاز به کار کرد گردهمايي سراسري سرگروهها آموزشي رشته سراميک در يزد آغاز به کار کرد

گردهمايي سراسري سرگروهها آموزشي رشته سراميک در يزد آغاز به کار کرد

گردهمايي سراسري سرگروههاي آموزشي رشته سراميک سازي هنرستانهاي کار و دانش در محل تالار فرهنگيان يزد آغاز به کار کرد.
کارشناس مسوول آموزش کار و دانش اداره کل آموزش و پروش استان يزد در حاشيه اين گردهمايي به خبرنگار ايرنا گفت:در اين گردهمايي دو روزه 20 نفر از سروگرههاي رشته سراميک هنرستان هاي کار و دانش سراسر کشور حضور دارند.
"سيد علي کارآموز"افزود: شرکت کنندگان در اين گردهمايي در زمينه تحقيق و بررسي رشته سراميک در هنرستانها، بررسي نقاط قوت اين رشته و تعيين شاخص ها و توانمنديهاي رشته مذکور در جهت ايجاد اشتغال و کارآفريني بحث و بررسي مي کنند.
مسوول دبيرخانه راهبردي کشوري شاخه کار و دانش، برپايي دو کارگروه تخصصي، بازديد از مرا کز صنعتي و تخصصي سراميک استان، هنرستانها و آثار تاريخي يزد از جمله برنامه اين گردهمايي بيان کرد.
وي بررسي مسائل و مشکلات رشته سراميک، هماهنگي با استانها در زمينه برگزاري دوره هاي اين رشته و ساماندهي تجهيزات هنرستانها ر از جمله فعاليتهاي دبيرخانه سراميک ذکر کرد.
کارآموز، تعداد هنرستانهاي کار و دانش استان را 45باب بيان کرد و گفت: هم اکنون چهارهزار و 336 هنرجو در 40 رشته در اين هنرستانها مشغول به تحصيل هستند