زمان : 29 Farvardin 1389 - 20:24
شناسه : 22543
بازدید : 6116
 باغستاني تهذيب، تحصيل و ورزش را سرلوحه فعاليت هاي آموزش و پرورش ذكر كرد باغستاني تهذيب، تحصيل و ورزش را سرلوحه فعاليت هاي آموزش و پرورش ذكر كرد

نشست شوراي آموزش و پرورش استان يزدبرگزارشد

یزدفردا:اولين نشست شوراي آموزش و پرورش استان در سال 89 برگزار شد.
بيان سياست ها و رئوس برنامه هاي آموزش و پرورش در سال جديد، ارائه طرح سند توسعه چشم انداز 20 ساله آموزش و پرورش استان به منظور اخذ نظرات اعضاي شورا، بررسي راههاي عملياتي كردن جشن سواد در استان يزد و ارائه گزارش عملكرد ماه فروردين آموزش و پرورش استان از رئوس مباحث اولين نشست شوراي آموزش و پرورش در سال 89 بود.
در اين جلسه مديركل آموزش و پرورش با اشاره به نام گذاري سال جديد به سال همت مضاعف و كارمضاعف گفت: زمينه همت و كار مضاعف در آموزش و پرورش فراهم است و اداره كل آموزش و پرورش با پيشينه خوب و دانش آموزان ساعي ، پرتلاش ، سخت كوش و معلمين وقت گذار، همراه و هدايتگر در امر تعليم وتربيت نشان داده اند كه با تلاش و جديت امر آموزش و پرورش را دنبال خواهند كرد.
محمدرضا باغستاني تهذيب، تحصيل و ورزش را سرلوحه فعاليت هاي آموزش و پرورش ذكر كرد و اظهار اميدواري نمود با تكيه بر نيروهاي انساني آگاه و با بصيرت مدارس به يك پايگاه فعال فرهنگي، ورزشي و تربيتي مبدل شود.
وي در ادامه به بيان سياستها و رئوس برنامه هاي آموزش و پرورش در سال جديد پرداخت و گزارشي از اقدامات اين اداره كل در يكماهه گذشته ارائه كرد.
تشريح طرح سند توسعه چشم انداز 20 ساله آموزش و پرورش و ارائه به اعضا براي دريافت نظرات و بررسي راههاي عملياتي كردن جشن سواد در استان از ديگر مباحث اين نشست بود.

یزدفردا