زمان : 28 Farvardin 1389 - 17:48
شناسه : 22512
بازدید : 4356
استاندار یزددر جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان یزد بر ضرورت توسعه کشت محصولات گلخانه ای تاکید کرد +عکس استاندار یزددر جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان یزد بر ضرورت توسعه کشت محصولات گلخانه ای تاکید کرد +عکس

استاندار یزددر جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان یزد بر ضرورت توسعه کشت محصولات گلخانه ای تاکید کرد

+عکس
یزدفردا:استاندار یزد بر ضرورت توسعه کشت محصولات گلخانه ای در استان یزد تاکید کرد.
به گزارش یزدفردابنابراعلام روابط عمومی استانداری یزد،" محمدرضا فلاح زاده " در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان یزد که به ریاست استاندار و با حضور نمایندگان مردم شهرستانهای یزد - صدوق و ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی و همچنین اعضای این شورا درمحل سالن حمیدیا استانداری برگزار شده بود با اشاره به اینکه ارز آوری و اشتغالزائی بالا از جمله مزایای کشت محصولات گلخانه ای است، اظهار داشت: تلاشهای خوبی در راستای گسترش کشت محصولات گلخانه ای صورت گرفته است اما باید برای کسب رتبه اول و یا حداقل رتبه دوم کشور در این زمینه تلاش شود.
وی آموزش ، فرهنگ سازی، حمایت و پشتیبانی ، نظارت و هدایت در راستای توسعه سطح زیر کشت محصولات گلخانه ای را ضروری دانست.
فلاح زاده همچنین با اشاره به طرح مجتمع فرهنگی- تفریحی – باغشهر کوثر اظهار داشت: این مجموعه می تواند نفس کشی برای یزد باشد و موسسه کوثر باید در این زمینه از تجربه استان فارس بهره گیرد.
وی سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) که به روز پرستار نامیده شده است را تبریک گفت.
استاندار همچنین با گرامیداشت هفته معلم از سرکشی از معلمان با سن بالای 75 سال در هفته یاد شده خبر داد.
معاون برنامه ریزی استاندار نیز در این جلسه با بیان اینکه معلمان پایه گزاران و تقویت کنندگان سرمایه های اجتماعی جامعه هستند، روز معلم را تبریک گفت.
"محمدرضا بابائی" در خصوص بودجه عمرانی استان یزد اظهار داشت: در لایحه بودجه 113 میلیارد تومان برای استان یزد پیشنهاد شد اما با اصلاحاتی که در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت 6/81 میلیارد تومان برای استان یزد مصوب شد.
وی همچنین از جهاد کشاورزی استان یزد برای تلاش در راستای گسترش سطح زیر کشت گلخانه ای و ارتقاء رتبه استان از رتبه چهارم به رتبه سوم تقدیر کرد.
در این جلسه پیرامون مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

گزارش تصویری "







یزدفردا