زمان : 25 Farvardin 1389 - 21:46
شناسه : 22477
بازدید : 4156
دیدار اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز با استانداریزد دیدار اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز با استانداریزد

دیدار اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز با استانداریزد


یزدفردا "اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان با استاندار یزد دیدار کردند
استاندار یزد در این دیدار با اشاره به اهمیت کار خیر و خیرین در اسلام گفت انجام کار خیر و حضور در عرصه خیری نیز برگرفته از کار و تلاش است و خیرین حاصل کار و تلاش خود را در راه خیر هزینه می کنند.
محمدرضا فلاح زاده بر بهره گیری از تمامی ظرفیت های خیری استان در امر مدرسه سازی تاکید کرد و گفت باید زمینه ای فراهم شود تا که همه افرادی که تمایل به مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی دارند در این عرصه حضور یابند.
وی نقش ائمه جمعه و جماعات، وعاظ و صداو سیما را در جلب مشارکت خیرین یاداور شد و افزود معتمدین محلی و گروههای خیری محلات نیز می توانند زمینه مشارکت مردم در امر مدرسه سازی را ولو با مقدارکم فراهم کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این جلسه از برگزاری دوازدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان یزد در 29 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت این جشنواره با هدف جلب مشارکت خیرین مدرسه ساز، تقدیر و تشکر از تلاشهای خیرین در امر مدرسه سازی در تربیت معلم شهید پاک نژادیزد برگزار می شود.
محمدرضا باغستانی برپایی نمایشگاه از فعالیت های خیرین ، تهیه بانک جامع اطلاعاتی خیرین مدرسه ساز، افتتاح چند مدرسه خیری در استان، حضور خیرین در صبحگاه مدارس و به صدا درآمدن زنگ سپاس از خیرین را از دیگر برنامه هایی برشمرد که همزمان با این جشنواره در استان برگزار می شود.
در پایان این دیداررئیس هیئت مدیره مجمع خیرین استان گزارشی از فعالیت ها و وضعیت این مجمع را ارائه کرد.

یزدفردا