زمان : 25 Farvardin 1389 - 21:28
شناسه : 22472
بازدید : 2911
در دانشگاه آزاد اسلامي يزد انجام گرفت : ثبت نام دانشجويي جهت توزيع کارت الکترونيكي کتاب در دانشگاه آزاد اسلامي يزد در دانشگاه آزاد اسلامي يزد انجام گرفت : ثبت نام دانشجويي جهت توزيع کارت الکترونيكي کتاب در دانشگاه آزاد اسلامي يزد

در دانشگاه آزاد اسلامي يزد انجام گرفت :

ثبت نام دانشجويي جهت توزيع کارت الکترونيكي کتاب در دانشگاه آزاد اسلامي يزد

یزدفردا "کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی یزد جهت توزیع کارت الکترونیکی 20000 تومانی با اعتبار خرید 40000 تومان کتاب از دانشجویان این دانشگاه ثبت نام بعمل آورد.
دکتر ناطقی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در این رابطه گفت : با تصویب دولت در شورای اقتصاد برای تخصیص بودجه ای مشخص جهت رفاه حال دانشجویان و محقیقن در امر تحصیل و فرا گرفتن علم، ثبت نام و توزیع کارت الکترونیکی که یارانه ای از جانب دولت به شمار می رود به وزارت ارشاد محول گردید. وی در ادامه گفت : اطلاع رسانی و تبلیغات، تهیه فرمهای ثبت نام و تعیین مکانهای ثبت نام دانشجویان در اواخر بهمن و اوایل اسفند ماه 88 انجام شد که دانشجویان با پر کردن فرمهای مربوط و پرداخت مبلغ 20000 تومان به شماره حساب وزارت ارشاد، توانستند صاحب یک کارت الکترونیکی خرید کتاب با اعتبار 40000 تومان شوند که 50% مبلغ آن را خود و 50% مابقی توسط دولت پرداخت شده است. وی در پایان از ثبت نام بالغ بر 150 نفر متقاضی این کارت الکترونیکی در دانشگاه خبر داد و از جمله مزایای مهم آن را استفاده آن در تمام فروشگاههای کتاب نام برد.

یزدفردا