زمان : 25 Farvardin 1389 - 20:55
شناسه : 22465
بازدید : 2034
در سال همت مضاعف،كار مضاعف پيشرفت و توسعه پايدار با استفاده از منابع موجود امكانپذير است در سال همت مضاعف،كار مضاعف پيشرفت و توسعه پايدار با استفاده از منابع موجود امكانپذير است

در سال همت مضاعف،كار مضاعف

پيشرفت و توسعه پايدار با استفاده از منابع موجود امكانپذير است


یزدفردا"مديرعامل آبفاي استان يزد در اولين نشست عمومي سالجاري با كاركنان اين شركت گفت: در سالجاري كه بر اساس فرمايشات مقام معظم رهبري به سال همت مضاعف و كار مضاعف نامگذاري شده پيشرفت و توسعه پايدار با همين منابع موجود در چارچوب يك فرايندي بنام كار امكانپذير خواهد بود.
به گزارش روابط عمومي شركت آبفاي استان يزد محمد رضا محمدي افزود: هيچ جامعه اي دچار تغيير نمي شود مگر آنكه تك، تك افراد آن دچار تغيير شوند چرا كه تاثيرات جامعه بر مردم وجود دارد و تاثيرات مردم بر جامعه نيز وجود دارد.
وي با اشاره به وجدان كاري گفت: يكي از دلايل كمرنگ شدن وجدان كاري تجملگرايي، رفاه زدگي و برداشتهاي سطحي از زندگي است كه موجب شده تامشكلاتي در جامعه براي مردم بوجود بيايد.
مدير عامل شركت آبفاي استان يزد گفت: پيشرفت در صورتي امكانپذير است كه به آموزه هاي ديني خودمان كه مبناي آن كتاب الهي است عمل كنيم.
محمدي بيان كرد: در چارچوب كاري اگر فرهنگ كار اصلاح نشود سيستم كاري به هيچ وجه درست نخواهد شد و همه افراد جامعه در محيط هاي كاري در اصلاح فرهنگ صحيح كار نقش اساسي داريم.
وي با اشاره به ارزش و اهميت حق الناس گفت: خداوند ذره اي از حقوق حق الناس را نمي بخشد و مي طلبد كه تمامي كساني كه به نحوي در محيط هاي كاري مشغول فعاليت هستند نيز به گونه اي كار كنند كه حق الناس رعايت شود.
وي اضافه كرد: اگر افرادي هستيم كه خواهان توسعه و پيشرفتيم و مي خواهيم كه در سال 89 در هر زمينه اي بهتر از سال 88 شويم بايد قبول كنيم كه كار في نفسه مقدس است و بايد براي رسيدن به سطوح متعالي، كار و تلاش مضاعفي را انجام دهيم.

یزدفردا