زمان : 23 Farvardin 1389 - 22:08
شناسه : 22437
بازدید : 4502
استاندار يزد تاكيد كرد؛اصلاح الگوي مصرف، همت مضاعف و كار مضاعف عوامل سربلندي يك امت استاندار يزد تاكيد كرد؛اصلاح الگوي مصرف، همت مضاعف و كار مضاعف عوامل سربلندي يك امت

استاندار يزد تاكيد كرد؛

اصلاح الگوي مصرف، همت مضاعف و كار مضاعف عوامل سربلندي يك امت


یزدفردا "استاندار يزد گفت : اصلاح الگوي مصرف، همت مضاعف و كار مضاعف مكمل يكديگر و طبق آموزه هاي دين مبين اسلام عوامل سربلندي و پيروزي يك امت اسلامي مي باشند.
به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، " محمدرضا فلاح زاده " در اولين جلسه ستاد استاني مناسبت هاي دفاع مقدس در سال 89 كه با حضور معاونين استاندار، فرمانداران و اعضاي اين ستاد در سالن حميديا استانداري برگزار شد اظهار داشت: 8 سال دفاع مقدس عصاره و چکیده فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و نهضت عاشوراست كه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، بر اهمیت توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و ارتقاء ارزشهای دینی و انقلابی تأکید فرمودند.
وی با اشاره به نام گذاري سال 89 به عنوان سال"همت مضاعف و كار مضاعف" توسط مقام معظم رهبري (مدظله العالي) خاطرنشان ساخت: رهبر معظم انقلاب در آغاز سال جدید رهنمودهایی در خصوص صنعت، تولید، سرمایه گزاری ،توجه به تولید داخلی و توزیع، داشته اند که باید به آنها توجه ویژه نمود.
استاندار یزد، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اهانت اخیر دستهای فتنه و نفاق به تمثال مبارک حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در اردكان و همچنین تربت و مزار پاك شهيد محراب آيت الله صدوقي(ره) و آیت الله سید روح الله خاتمی(رض) این حرکات مذبوحانه را محکوم کرد و خواستار اقدام و برخورد سریع دستگاه امنیتی استان با عوامل این هتک حرمت شد.
فلاح زاده در رابطه با حادثه پنجم ارديبهشت و شكست مفتضحانه استكبار گفت: جريان طبس يك جريان استكبار ستيزي است كه لطف و عنايات خداوند و امدادهاي غيبي را به همراه داشت.
وي همچنين بر استفاده از ظرفيت هاي فكري و هنري نخبگان و هنرمندان در دستگاه هاي فرهنگي تاكيد كرد و افزود: دستگاه هاي فرهنگي مروج فرهنگ دفاع مقدس در بين علماء، نخبگان، كودكان و نوجوانان مي باشند.
در اين جلسه اعضا به بيان ديدگاه هاي خود پرداخته و در پايان تصميمات لازم اتخاذ شد.

یزدفردا