زمان : 21 Farvardin 1389 - 18:28
شناسه : 22382
بازدید : 2662
امام جمعه ابركوه حل مشكل كمبود آب براي صنعتي شدن شهرستان ابركوه امري ضروري است امام جمعه ابركوه حل مشكل كمبود آب براي صنعتي شدن شهرستان ابركوه امري ضروري است

امام جمعه ابركوه

حل مشكل كمبود آب براي صنعتي شدن شهرستان ابركوه امري ضروري است


یزدفردا "حجه الاسلام و المسلمين ابراهيم حسيني امام جمعه ابركوه در جمع مديران ادارات آب منطقه اي ،آب و فاضلاب شهري و روستايي شهر ابركوه گفت: حل مشكل كمبود آب براي صنعتي شدن شهرستان ابركوه امري لازم و ضروري است.
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد در اين ديدار امام جمعه ابركوه با اشاره به اهميت و ارزش آب اظهار داشت:مسئله آب موضوع بسیار مهمی است، خصوصاً برای كساني که در این منطقه زندگی میکنند و بطور طبیعی دچار کمبود آب هستند.
وي اضافه كرد: با توجه به افزايش رو به رشد جمعيت، مصرف آب در شهر ابركوه زیاد شده به همین دلیل استفاده صحيح از آب نیاز به برنامه ریزی و مدیریت دقیقی دارد.
امام جمعه ابركوه بيان كرد: مردم ابركوه صرفه جو، قانع و سخت کوش هستند و حفظ این روحیه می تواند یاریگر مسئولان در بخش آب باشد.
وي با اشاره به كمبود آب در اين شهر افزود: كمبود آب يكي از عمده مشكلات در كشور است اما در استان يزد بارز و مشخص تر مي باشد كه با فرهنگ سازي و مديريت مصرف مي توان تا حدودي به رفع این مشکل کمک کرد.
گفتني است در ابتداي اين نشست سيد محسن پورسيد مدير امور آبفاي ابركوه توضيحاتي در مورد انتقال آب به اين شهر و ظرفیت سازی برای تامین آب و احدهای صنعتی، وضعیت موجود تاسیسات آبرسانی، عملکرد این امور در سال گذشته و مشکلات موجود اين امور توضیحاتی را به امام جمعه ارائه و برنامه هاي اجرايي سال جاري را تشريح كرد.

یزدفردا