فرمانده انتظامی استان یزد:
دستگیری سارق ۱۴۴ دستگاه تلفن همراه در یزد
یزدفردا؛ سارق ۱۴۴ دستگاه تلفن همراه در دام پلیس یزد افتاد
فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۱۴۴ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی به ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یزدفردا؛ احمد نگهبان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد در یک عملیات تعقیب و مراقبت، یک سارق گوشی تلفن همراه را دستگیر کردند.
وی افزود: از این متهم ۱۴۴ دستگاه گوشی سرقتی تلفن همراه کشف شد که کارشناسان ارزش آنها را ۲۱۰ میلیارد ریال برآورد کردهاند.
فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: متهم که قصد انتقال این اموال سرقتی از تهران به شرق کشور را داشت با تیزهوشی ماموران پلیس یزد دستگیر و روانه دادسرا شد.
سردار نگهبان تصریح کرد: سرقت تمامی این گوشیها توسط یک باند حرفهای سرقت در پایتخت انجام شده که کارآگاهان پلیس آگاهی یزد و تهران انهدام و دستگیری اعضای این باند را در دستور کار قرار دادهاند.
وی خاطرنشان ساخت: تمامی گوشیهای سرقتی طی فرایند ۴۸ ساعته تحویل مالباختگان خواهد شد.