زمان : 09 Farvardin 1389 - 23:10
شناسه : 22199
بازدید : 3855
تهديد به جشنواره حربه جديد هميشه مدعي هاي IT يزد تهديد به جشنواره حربه جديد هميشه مدعي هاي IT يزد

تهديد به جشنواره حربه جديد هميشه مدعي هاي IT يزد


یزدفردا :وارده به یزدفردا :یک فعال IT:تهديد به جشنواره حربه جديد هميشه مدعي هاي IT يزد ، براي رسيدن به هر هدف با هر وسيله ممكن مي باشد.
 برگزاري جشنواره نوت بوك خوب نيست اگر اسم- هياهو و نوعي رجز خواني داشته باشد و محتوا و كارائي هم نباشد و حتي به ضرر و زيان حقوق مخاطبين استفاده باشد.
فرقي هم نمي كند يا بايد به زور به خواستشان باشد يا اگر شريك ذينفع در محدود چند نفره آنها نباشد هر حركت مثبت بايكوت و حتي تخطئه مي شود زورشان هم برسد آشكارا .... مخالفت مي كشند و سنگ اندازي هم مي كنند.

سالهاست در استان صاحب جايگاه فن آوري اطلاعات و شعار گرا كشوري ديارمان نمايشگاهي، با موضوع كامپيوتر كنار مواردي ديگر انحصار و محدود شده علناً نمي گذارند و نمي خواهند برگزار شود. از دلائل آن هراس از توسعه اجتماعي متوازن و غير قابل كنترل- و عدم ارائه خدمات رقابتي مطلوب با قيمت مناسب و واقعي و نهايتاً تعصيل شدن دكانهائي منفعت گرا مي باشد.
 پوشش و عناويني مثل سازمان و متحديه را با تفکری  محدود و مدعي مثلاً كارشناس، براي خود درست كرده اند در لايه هاي دولتي سالم و حتي.... سالم ارتباط ايجاد نموده اند به هر اقدام هم دست مي زنند و قانوني بودن و مشروعيت ساختگي هم ايجاد مي كنند.
مجوزهاي كاملاً قانوني براي شركتها نمايشگاهي ذيصلاح در ساليان اخير صادر مي شود عملاً و حتي شجاعانه و ..... مورد تخطئه قرار مي گيرد و برخورد قانوني نمي شود و جالب است مغرورانه بهانه استاندارد (ما هم شريك تو سود) كه حتي عاجز در تعريف استاندارد هستند آورده مي شود، كساني كه در طول و عرض زندگي نمايشگاهي برگزار نكرده اند و با همه قدرت پوشالي اگر به نام و كام خودشان نباشد نمايشگاهي نمي گذارند برگزار شود و جالب است كه برخورد قانوني هم با آنها نمي شود .
اخيراً حربه اي جديد هم بكار بسته اند با برگزاري جشنواره نوت بوك علناً پيام به صادر كنندگان مجوز و نظارت (سازمان بازرگاني احتمالا در اختيار) كه اگر نگذاريد به شركتها نمايشگاهي و مجموعه هاي ذيصلاح واگذار كنيد و به ما ندهيد (تو هر زمينه اي اين كاره و كلا ً همه كاره ايم) و بخواهيد نظارت كنيد نه مي گذاريم، جشنواره هم غير مستقيم و بي نظارت برگزار مي كنيم.
بايد ديد امسال هم حربه شيك و كارساز نهادهاي مسئول را فريب مي دهد و تماميت خواهي و بي نظمي چند كامپيوتر هميشه .... (با ادعا سرور و سازمان) و تن به افكار سودجويانه و غير رقابتي محدود را خواهند داد و تن به هر حركت........ با سابقه قبلي را مي دهند.
 براستي اصناف همچو .....، الكي..... به سمت جايگاه قانوني و واقعي خود هدايت مي شوند؟! يا مارها در آستين، يقه ناظران را هميشه در اختيار خواهند گرفت؟
يا نهادهاي دولتي مسئول شجاعانه با اعلام برائت در رفتار و عملكرد به وظايف قانوني و جلو مدعيان .... سالم تماميت خواه را خواهند گرفت و هدايت مسئولانه خواهند داشت؟!!
نتيجه اخلاقي: نمايشگاه و جشنواره كلاً خوبه اگر بازرگاني داخلي و خارجي توسعه محور با احترام به حقوق شهروندان و نه محدود طلب نا سالم را هدف خود قرار دهد.



یزدفردا