زمان : 09 Farvardin 1389 - 18:21
شناسه : 22191
بازدید : 7092
باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از هتل موزه فهادان یزد مطرح کرد:  فعالیت های مجموعه هتل های مهر اعجاب انگیز است(به همراه گزارش تصویری) باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از هتل موزه فهادان یزد مطرح کرد: فعالیت های مجموعه هتل های مهر اعجاب انگیز است(به همراه گزارش تصویری)

باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از هتل موزه فهادان یزد مطرح کرد:

 فعالیت های مجموعه هتل های مهر اعجاب انگیز است


یزدفردا"محمد رضا باهنر، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از مجموعه هتل های زنجیره ای مهر و هتل موزه فهادان این فعالیت ها را اعجاب انگیز خواند.

به گزارش روابط عمومی هتل های زنجیره ای مهر صبح امروز (دوشنبه 9 فروردین 89)محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس به همراه شهردار یزد و برخی دیگر از مقامات محلی از هتل موزه فهادان یزد وابسته به هتل های زنجیره ای مهر بازدید کردند.

باهنر در این بازدید از یزد به عنوان یکی از گرانبهاترین ثروت های ایران یاد کرد و افزود: نمایاندن درست و دقیق آن به گردشگران ایرانی و خارجی هنری بسیار ظریف و عمیق است که همتی والا و عزمی راسخ می طلبد.

همچنین در این دیدار دکتر محمد حسین محتاج اله مدیریت هتل های زنجیره ای مهر با معرفی این مجموعه و فعالیت های صورت گرفته به بیان مسائل و مشکلات پیش روی صنعت گردشگری در استان یزد پرداخت که با استقبال مهندس باهنر مواجه و وی قول همکاری در خصوص رفع موانع و مسائل پیش روی صنعت گردشگری را از طریق مجلس شورای اسلامی داد.

باهنر همچنین در تقدیر از فعالیت های صورت گرفته گفت: بحمدالله جناب آقای دکتر محتاج اله همه این همت و عزم را در بازسازی ابنیه تاریخی شهر یزد بکار گرفته و آنها را به مکان هایی باشکوه و اعجاب انگیز تبدیل کرده است.

وی در پایان  یادداشتی را به عنوان  تشکر از فعالیت های صورت گرفته در دفتر یادبود هتل های زنجیره ای مهر نوشت . همچنین  باهنر و هیئت همراه
در این ديدار از فاز دوم و در دست مرمت هتل موزه فهادان نیز بازدید نمودند.

هتل های زنجیره ای مهر به عنوان اولین مجموعه گروهی هتل های سنتی خشتي ایران در یزد با مجموعه هاي هتل مهر، هتل موزه فهادان، رستوران تاریخی ابوالمعالي، هتل مجمودیف هتل ملک زاده و ... در حال فعالیت می باشد که به عنوان تنها دارنده جایزه افتخار از سوي سازمان جهانی یونسکو نیز مورد تقدیر قرار گرفته است.


گزارش تصویری از این بازدید:





























































یزدفردا

دفردا