زمان : 09 Farvardin 1389 - 17:58
شناسه : 22188
بازدید : 2206
از سوي شهرداري يزد صورت گرفت : فرهنگ سازي ايمني در لحظه تحويل سال از سوي شهرداري يزد صورت گرفت : فرهنگ سازي ايمني در لحظه تحويل سال

از سوي شهرداري يزد صورت گرفت : فرهنگ سازي ايمني در لحظه تحويل سال

یزدفردا "شهردار يزد در راستاي فرهنگ سازي در زمينه استفاده از كپسول آتش نشاني ونظافت و پاكيزگي ، در لحظه تحويل سال به اولين مسافران وارد شده به يزد كپسول آتش نشاني و سطل زباله مخصوص خودرو هديه داد .
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري يزد مراسم آغاز سال نو همزمان با لحظه تحويل سال و با انجام عمليات نور افشاني در محل دروازه قرآن به مرحله اجرا درآمد .
گفتني است در اين مراسم كه با حضور تني چند از اعضاي شوراي اسلامي شهر ، مهندس ميروكيلي شهردار يزد ، معاونان شهرداري و مديران مناطق سه گانه و سرپرست ناحيه تاريخي برگزار شد در راستاي بسط فرهنگ ايمني و نظافت و پاكيزگي به تعدادي از اولين مسافراني كه پس از لحظه سال تحويل به شهر يزد وارد شدند 10 كپسول آتش نشاني و تعدادي سطل زباله مخصوص خودرو اعطاء گرديد.
همچنين مهندس ميروكيلي در روز اول فروردين با حضور در ورودي شهر از محل ميدان ابوذر ، پنج كپسول آتش نشاني به مسافران هديه داد .
شايان ذكر است شهردار يزد در روز دوم فروردين نيز طي بازديدي از پارك كوهستان با عرض خوش آمدگويي به مسافران هدايايي به آنها اعطا كرد .
گفتني است شهردار يزد در اين ايام طي بازديدهايي از پاركهاي سطح شهر و اماكن تاريخي به گفتگو با ميهمانان نوروزي پرداخت و به پيشنهادات و انتقادهاي آنها گوش فرا داد .
خاطر نشان مي شود در ايام نوروز از سوي ستاد تسهيلات نوروزي شهرداري يزد غرفه هاي حجاب و عفاف ، قرآن و كودك و خدمات شهري جهت فرهنگ سازي در زمينه هاي حجاب ، خواندن قرآن و كار با كپسولهاي آتش نشاني در محل پنج پارك سطح شهر داير مي باشد .

یزدفردا