زمان : 07 Farvardin 1389 - 19:38
شناسه : 22161
بازدید : 3928
گزارش و گزارش تصويري: همايش دهياران استان با حضوررئيس بيمه روستائيان و عشاير كشورواستاندار گزارش و گزارش تصويري: همايش دهياران استان با حضوررئيس بيمه روستائيان و عشاير كشورواستاندار

گزارش و گزارش تصويري: همايش دهياران استان با حضوررئيس بيمه روستائيان و عشاير كشورواستاندار

یزدفردا "گردهمایی دهیاران استان یزد با حضوررئيس بيمه روستائيان و عشاير كشور، استاندار ، معاونان استاندار، فرمانداران و دهیاران در محل سالن شهید منتظر قائم استانداری یزد برگزار شد.
 " محمدرضا فلاح زاده" در این گردهمایی طی سخنانی گفت: روستانشینان عزیز به خود ببالند که دور از دغدغه های زندگی شهری ، همچنان فرهنگ جمع گرائی خود را حفظ کرده اند.
وی با بیان اینکه انسانهایی که سختیها را تحمل می کنند ؛با رشد خود در اجتماع تحول آفرین خواهند بود تصریح کرد: روستایی زنده است که از نظر اشتغال ، تحصیل دانش و عمران و آبادانی پیشتاز باشد.
استاندار یزد افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ،زیرساختهای مورد نیاز روستاها فراهم شده است.
فلاح زاده با اشاره به اهمیت طرح هادی روستاها ،خواستار پیگیری و اهتمام جدی دهیاران و دیگر مسئولان در این خصوص شد.
استناندار یزد همچنین بر ضرورت ساماندهی ساخت و ساز در روستاها و جلوگیری از هرج ومرج در این خصوص، حمایت و تقویت شرکتهای تعاونی، طرح روستاهای نمونه گردشگری و اشتغال در حوزه تولید صنایع دستی تاکید کرد.
وی با اشاره به ارزش آب در مناطق کویری و اهمیت بهره گیری از روشهای بهینه مصرف آب در مقوله کشاورزی ، توجه به کاشت محصولات گلخانه ای را ضروری دانست.
در این گردهمایی از دهیاران نمونه استان با اهداء لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.


گزارش تصویری :






















































یزدفردا