زمان : 06 Farvardin 1389 - 18:50
شناسه : 22149
بازدید : 6749
در مراسم عیادت تابش از بیماران بیمارستان ضیایی صورت گرفت؛ مذاکره تلفنی  نماینده مردم اردکان با وزیر بهداشت برای حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان اردکا در مراسم عیادت تابش از بیماران بیمارستان ضیایی صورت گرفت؛ مذاکره تلفنی نماینده مردم اردکان با وزیر بهداشت برای حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان اردکا

در مراسم عیادت تابش از بیماران بیمارستان ضیایی صورت گرفت؛

مذاکره تلفنی  نماینده مردم اردکان با وزیر بهداشت برای حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان اردکان


یزدفردا "در اولین روز از سال جدید نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی از بیماران بستری در بیمارستان ضیایی اردکان عیادت نمود. در این بازدید که هر ساله همزمان با آغاز سال جدید انجام می گیرد ، وفرماندار،مدیرشبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولان شهرستان نیز "تابش" را همراهی می کردند نماینده مردم اردکان ضمن عیادت و دلجویی از بیماران، از زحمات پرسنل بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تقدیر و قدردانی نمود.
محمدرضا تابش در این بازدید جهت حل پاره ای از تنگناهای این بیمارستان مذاکراتی را با مسئولان مربوطه انجام داد .وی در مذاکره تلفنی با خانم دکتر دستجردی وزیر بهداشت با تبریک سال نو از عنایات و پیگیریهای وزیر درحل مشکلات بخش بهداشت و درمان استان یزد و شهرستان اردکان بویژه تامین اعتبار 500 میلیون تومانی برای خرید سی تی اسکن این شهرستان قدردانی نمود.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1389 کل کشور در ادامه به اقدامات و مصوبات کمیسیون تلفیق ومجلس شورای اسلامی در خصوص بخش بهداشت و درمان کشورپرداخت و با توجه به افزایش حدود 30 درصدی اعتبارات این بخش در سالجاری ابراز امیدواری کرد تا خدمات بهتر و مناسب تری علی الخصوص از طرف شرکتهای بیمه جهت مداوا و معالجه بیماران انجام پذیرد و مردم متحمل هزینه کمتری شوند و خدمات مطلوب تری دریافت نمایند. تابش همچنین از وزیر بهداشت خواست تا برای تکمیل بیمارستان ضیایی ، بخش روان پزشکی، کلینیک تخصصی و . . . در تخصیص اعتبارات لازم تسریع نماید.
وزیر بهداشت نیز در این مذاکره تلفنی ضمن تبریک سال جدید به نماینده مردم اردکان و کلیه پرسنل بخش بهداشت و درمان شهرستان و آرزوی سلامتی و موفقیت در سال جدید،از نماینده مردم اردکان به جهت تلاش و پیگیری وی در ارتقاء سطح سلامت و بهداشت استان و شهرستان و پیگیری جهت افزایش اعتبار آن وزارتخانه در کمیسیون تلفیق بودجه تشکر نمود .دکتر دستجردی افزود: نمایندگان مجلس در تصویب بودجه سال 89 چه در کمیسیون تلفیق و چه در صحن علنی عنایت ویژه ای به افزایش بودجه و تامین کاستی های بخش بهداشت مبذول داشتند و امیدوارم با ادامه این روند بتوانیم در تامین نیازها و وسایل و امکانات مورد نیاز به اهداف از پیش تعیین شده نایل آییم.
وزیر بهداشت همچنین درخصوص موارد مطروحه از طرف "مهندس تابش" قول مساعد جهت اجرایی شدن آنها را داد.

یزدفردا