زمان : 27 Esfand 1388 - 02:13
شناسه : 22115
بازدید : 3163
سي هزار نفر از شهروندان يزدي از مراسم استقبال از بهار در پارك كوهستان استقبال كردند سي هزار نفر از شهروندان يزدي از مراسم استقبال از بهار در پارك كوهستان استقبال كردند

سي هزار نفر از شهروندان يزدي از مراسم استقبال از بهار در پارك كوهستان استقبال كردند


یزدفردا :مدير برگزاري مراسم استقبال از بهار 1389 گفت: نزديك به سي هزار از مراسم استقبال از بهار كه درآخرين سه شنبه سال در پارك كوهستان يزد برگزار شد استقبال كردند كه بي نظيرترين مراسم سال محسوب مي شود.

ولي جليليان در درنشست خبري با خبرنگاران مطبوعات و رسانه هاي نوشتاري يزد گفت: اين مراسم به همت و تلاش سازمان تفريحي و ورزشي شهرداري يزد و شركت سياه و سفيد برپا شد كه با برنامه ريزي صورت گرفته فضاي شاد و امني براي خانواده هاي يزدي فراهم شد.

مدير سياه و سفيد گفت:سعي شده بود كه با حضور هنرمندان يزدي و با برنامه هايي نظير اجراي موسيقي، جنگ شادي،تردستي و مسابقه حضوري مراسم شاد و فرح بخشي نزديك به شش ساعت در محل پارك كوهستان اجرا گردد كه در مجموع به اين هدف دست يافتيم.

وي از كليه مسوولين ارشد استان و مقامات محلي قدرداني نمود و خاطر نشان كرد: نزديك به دو هفته تمام مسوولين مرتبط تلاش كردند با برنامه ريزي و مهندسي فرهنگي براي اين مراسم با شكوه برنامه ريزي كنند و مراسمي شادي را برپا نمايند.

جليليان به حضور هنرمندان جوان يزدي در اين مراسم اشاره كرد و خاطر نشان كرد: مسوولين به جوانان هنرمند اعتماد كردند و كه اميدواريم شهروندان از اين امر راضي باشند و چنين نگاهي در نزد مسوولين امر تداوم يابد.

وي تصريح كرد: اگر كمبودي در مراسم بود از تمام شهروندان عزيزي كه به زحمت افتادند عفو و بخشش مي طلبم به طور يقين برنامه اي با چنين حجم سنگيني با قصوراتي همراه خواهد بود كه اميدوارم در آينده اين امر به حداقل ممكن برسد.

وي از حضور نزديك به هزار نفر از خانواده يزدي ابزار شادماني كرد و گفت: بهترين هديه به تمام مسوولين و دست اندركاران مراسم، يك لحظه لبخند پدر و مادري كه پس از يك سال تلاش، بهانه را يافته اند تا در كنار تمام خانواده خود شد باشند.

مراسم استقبال از بهار 1389 با همكاري سازمان تفريحي ورزشي شهرداري و موسسه سياه و سفيد در آخرين شب سه شنبه سال با حضور اقشار مختلف مردم در پارك كوهستان يزد برگزار شد.

یزدفردا