زمان : 26 Esfand 1388 - 00:36
شناسه : 22097
بازدید : 3090
مدير عامل شركت آبفاي استان يزد بدهي معوقه بيش از 30 ميليارد ريالي مشتركين آبفاي استان يزد مدير عامل شركت آبفاي استان يزد بدهي معوقه بيش از 30 ميليارد ريالي مشتركين آبفاي استان يزد

مدير عامل شركت آبفاي استان يزد

بدهي معوقه بيش از 30 ميليارد ريالي مشتركين آبفاي استان يزد


یزدفردا : مدير عامل شركت آبفاي استان يزد گفت: در اسفند ماه سالجاري مشتركين آبفاي استان يزد 20 ميليارد ريال در بخش خانگي و در ساير بخشها هم 10 ميليارد ريال بدهي معوقه به آبفاي استان يزد دارند.
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد كمتراز 15 درصداز مشتركين اين شركت قبوض آب بهاي خود را در مهلت قانوني پرداخت نكرده و اين موجب ضرر و زيان به اين شركت شده است.
محمد رضا محمدي افزود: شركت آبفا سعي كرده هم در بخش عمراني و هم در بخش جاري همه اهداف و برنامه هاي پيش بيني شده را محقق كند كه بزرگترين ركن تحقق اهداف برنامه اي، ركن اعتبارات و منابع مالي در بخش آب است كه خوشبختانه در سال 88 اعتبارات در بخش آب رضايت بخش بوده است.
وي با اشاره به بدهي معوقه مشتركين شركت آبفا گفت: متاسفانه در بخش جاري علي رغم همه پيگيريهاي انجام شده بخشي از مشتركين گرامي بدليل كم توجهي به موضوع آب، قبوض آب بهاء را در مهلت قانوني پرداخت نمي كنند كه البته تعداد اين مشتركين كمتر از 15 درصد از كل مشتركين است.
وي بيان داشت: در صورتي كه منابع مالي لازم براي عمليات جاري شركت تامين نشود امكان تحقق اهداف وجود نداردو از همه همشهريان گرامي در سطح استان در خواست مي شود تا در اين فرصت باقي مانده در سالجاري به جهت اينكه اين شركت بتواند تعهدات مالي خود را در بخش هاي مختلف محقق كند قبوض آب بهاي خود را پرداخت نمايند.
محمدي اظهار داشت چنانچه مشتركين بدهي هاي معوقه را پرداخت نمايند شركت آبفا هم تعهد مي كند كه متقابلا در بخش جاري 100 درصد اهداف تعيين شده و حتي بيشتر را با لحاظ بهره وري 5/102 درصد محقق كند.
مدير عامل شركت آبفاي استان يزد با اشاره به كويري و كم آبي اين استان اضافه كرد:استان يزد در قلب كوير مركزي در ناحيه خشك و بياباني است و اگر صرفه جويي مدنظر مردم نباشد با توجه به محدوديت منابع آب استان و حجم آب انتقالي احتمال كمبود فشار آب و در صورت استمرار مصرف بالاي مشتركين قطع آب در پاره اي از ساعات شبانه روز متصور خواهد بود.
محمد رضا محمدي گفت: مشتركين مديريت مصرف را دراسفند ماه مد نظر قرار دهند تا با اندكي صرفه جويي آب اين نعمت الهي دراختيار همه مردم استان قرار گيرد.

یزدفردا