زمان : 21 Esfand 1388 - 19:24
شناسه : 22042
بازدید : 8423
تیم پیام مشهد با یک گل مغلوب تربیت یزد شد و ورزشگاه را به هم ریخت و بازی  به خشونت كشيده شد!!!!! تیم پیام مشهد با یک گل مغلوب تربیت یزد شد و ورزشگاه را به هم ریخت و بازی به خشونت كشيده شد!!!!!

تیم پیام مشهد با یک گل مغلوب تربیت یزد شد و ورزشگاه را به هم ریخت !!!!!


یزدفردا :مسعود میرجلیلی خبرنگاریزدفردا :رایزنی های  حکایت از آن داشت که مسابقه بين تيم هاي تربيت و پيام خراسان در هفته شانزدهم ليگ دسته اول کشور در صورت رفع تعليق از پيام در يزد برگزار مي شود. تيم پيام بخاطر بدهي مسائل مالي در حالت تعليق بود
پیام رفع تعلیق شد و با رفع تعليق از تيم پيام خراسان ، دیدار تربیت در مقابل این تیم مشهدی امروز جمعه در یزدبرگزار شد.آخرین خبر ها در این رابطه موید آن بود که  کميته انضباطي فدراسيون فوتبال نسبت به رفع تعليق پيان خراسان اقدام نموده و با حل اين مشکل مسابقه تيم هاي تربيت يزد و پيام خراسان در هفته شانزدهم ليگ دسته اول در یزد برگزار مي شود.

 اين مسابقه از ساعت 14:30 در ورزشگاه شهيد نصيري برگزار آغاز شد  و تماشاي اين مسابقه براي عموم  هواردارن  دو تیم به صورت رايگان  بود.   با توجه به  نقش تماشاگران در تشويق نماينده فوتبال استان  عموم علاقمندان یزدی تمام تلاش خود را نمودند تا  در ورزشگاه شهید نصیری حضور بهم رسانند.
  تيم تربيت قبل از این بازی با 25 امتياز در رده دوم جدول گروه یک لیگ دسته اول قرار داشت .
بنابر اعلام فدراسيون فوتبال و بخاطر گزارش داور مسابقه بين تيم هاي تربيت يزد و شهرداري تبريز که در يزد برگزار شد تيم تربيت به مبلغ پنج ميليون ريال جريمه شده بود .داور اين مسابقه اعلام نموده که در آن مسابقه تماشاگران يزدي حرمت وي را نگه نداشته اند .


بازی امروز :

- مسابقه فوتبال بين تيم‌هاي تربيت يزد و پيام خراسان  در چارچوب رقابت‌هاي ليگ دسته اول كشور كه عصر جمعه در ورزشگاه شهيد نصيري يزد برگزار شد با عصبانیت کادر فنی و بازیکنان پیام مشهد و حمله آنها به داور مسابقه  به خشونت گراييد.

به گزارش مسعود میرجلیلی خبرنگار یزدفردا " این حادثه زمانی کلید خورد که پس از سوت پايان مسابقه كه با حساب يك بر صفر به سود تيم ميزبان، تربیت یزد  خاتمه يافت كادرفني و بازيكنان پيام خراسان كه نسبت به عملكرد داور اين مسابقه اعتراض داشتند بسوي داور  حمله ور شدندو جو ورزشگاه شهید نصیری یزد را به هم ریختند .

داور مسابقه در وقت‌هاي اضافه  يك خطاي پنالتي به نفع تربيت اعلام كرد كه اين پنالتي در دقیقه 95 بازی تبديل به گل شد و همين موضوع باعث ايجاد خشونت و درگيري بين دو تيم تا لحظاتي پس از پايان مسابقه شد.
با حرکت دور از انتظار كادرفني و بازيكنان پيام خراسان کم کم بازیکنان و تماشاگران یزدی هم پایشان به درگیری ها کشیده شد  كه   با حضورو دخالت به موقع  مسئولان دست اندركار و نيروي انتظامي خاتمه يافت.

گل تربيت يزد در دقيقه ‪ ۹۵‬توسط ولاديمير ربيج به ثمر رسيد.تيم تربيت يزد با اين پيروزي صاحب ‪ ۲۸‬امتياز شد.
 البته  بازی قبلی  تربیت یزد با پیام که آخرین بازی پیام در نیم فصل اول لیگ دسته یک  کشور بود به سنگین ترین شکست این تیم در طول مسابقات لیگ یک تبدیل شده بود .در شرایطی که پیام یکبار دیگر این فرصت را داشت تا با پیروزی برابر میهمانش تربیت یزد مجددا به رتبه دوم جدول صعود کند با شکستی ناباورانه نتیجه را به یزدی ها واگذار نمود تا نیم فصل اول را با اولین شکست خانگی به پایان رساند. در سوی دیگر شاگردان یحیی گل محمدی که با اختلاف یک امتیاز در رده پنجم جدول قرار داشتند با برد ۴ بر یکی که برابر پیام به دست آورد ۲۳ امتیازی شدند و تا رده دوم جدول بالا آمدند.

مسابقه بعدي تيم تربيت يزد روز چهارشنبه هفته آينده در اصفهان و در مقابل سپاهان نوين برگزار مي‌شود.

گزارش تصویری متعقبا منتشر خواهد شد

یزدفردا