زمان : 19 Esfand 1388 - 00:48
شناسه : 22009
بازدید : 6418
اعلام برنامه های فرهنگی شهرداری در ایام تعطیلات عید نوروز اعلام برنامه های فرهنگی شهرداری در ایام تعطیلات عید نوروز

اعلام برنامه های فرهنگی شهرداری در ایام تعطیلات عید نوروز


یزدفردا "حجت الاسلام مطهریان رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر یزد ضمن تبریک ایام عید نوروز با اعلام اینکه در راستای ارائه خدمات فرهنگی به مسافرین و مردم دارالعباده یزد در ایام عید نوروزسال 89 ، 350 میلیون ريال هزینه در نظر گرفته شده است گفت: قرار است دو دستگاه اتوبوس گردشگری در دو پارک غدیر و بزرگ شهر با راهنما مستقر شوند تا مسافرین و حتی مردم یزد از اماکن فرهنگی و بافت تاریخی شهر بازدید نمایند.
وی با اشاره به برگزاری جُنگ شبانه طی سه شب در پارکهای بزرگ شهر، غدیر و هفتم تیر تصریح کرد: قرار است در راستای ترویج فرهنگ نماز اول وقت ، در ایام تعطیلات نوروز نماز جماعت در 5 پارک از جمله کوهستان ، بزرگ شهر ، غدیر ، هفتم تیر ، باغ ملی به بهترین وجه ممکن برگزار گردد.
حجت الاسلام مطهریان اظهارداشت: در پارکهای بزرگ شهر ، هفتم تیر و غدیر ایستگاههای فرهنگی تفریحی شامل غرفه قرآن و مسابقات فرهنگی قرآنی کودک تدارکات و ... جهت آشنایی بیشتر مسافران و مردم عزیز شهرمان راه اندازی می شود.
وی با اشاره به ایجاد سفره هفت سین در دروازه قرآن و نیز نصب بنر هفت سین قرآنی در شهر گفت: چاپ نقشه شهر با نمایان ساختن بافت و اماکن تاریخی ، پارکهای استقرار مسافرین و ... ، چاپ و نصب بنرهای خیرمقدم و عفاف و حجاب در ورودی ها و معابر سطح شهر ، ساخت بازی های کودکانه (آشنایی با یزد ) از جمله برنامه های فرهنگی شهرداری در ایام تعطیلات نوروز می باشد.
حجت الاسلام مطهریان با اعلام خبر رصد کردن ستارگان در پارک کوهستان تصریح کرد: ورزش صبحگاهی با حضور مسئولین ، پخش رادیو پارک ، فروش غذاهای محلی از دیگر برنامه های فرهنگی ایام عید نوروز می باشد.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر یزد همچنین گفت: ستاد نظارت بر فعالیتهای شهرداری در ایام نوروز در شورای شهر تشکیل و بر تمام امور مربوط به ایام نظارت و ارزشیابی می کند تا در دهه سوم فروردین ماه طی مراسمی از سازمانها و واحدهای برتر شهرداری در زمینه خدمت رسانی به مردم و مسافران شناسایی و از آنان تجلیل شود.

یزدفردا