زمان : 16 Esfand 1388 - 21:47
شناسه : 21970
بازدید : 3570
در مراسمی با حضور معاون وزیر و استاندار یزد صورت پذیرفت؛معارفه رییس جدید سازمان امور اقتصادی و دارائی در مراسمی با حضور معاون وزیر و استاندار یزد صورت پذیرفت؛معارفه رییس جدید سازمان امور اقتصادی و دارائی

در مراسمی با حضور معاون وزیر و استاندار یزد صورت پذیرفت:

معارفه رییس جدید سازمان امور اقتصادی و دارائی


یزدفردا "با گذشت 33 سال از اولین روز خدمت " محقق" ، در مراسمی با حضور معاون وزیر امور اقتصادی ودارائی ، استاندار و جمعی از مسئولان استان یزد ، وی با خدمت خداحافظی کرد و " میر" به عنوان رئیس سازمان امور اقتصادی و دارائی استان یزد معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی استان یزد، معاون وزیر اقتصاد و دارائی در این مراسم گفت: استان یزد ، استان کار، تلاشگری و خستگی ناپذیری است.
" صادقی گلمکانی " خطاب به رئیس جدید سازمان اقتصاد و دارائی استان یزد اظهار داشت: باید با تمام توان در زمینه اجرای اصل 44 قانون اساسی، قانون هدفمند کردن یارانه و... گام برداشت.
وی ضمن قدردانی از خدمات محقق، از میر به عنوان فردی متعهد، متخصص و کارآزموده یاد و برای وی آرزوی توفیق کرد.
استاندار یزد نیز در این مراسم طی سخنانی ؛ رشد شاخصهای سرمایه گزاری داخلی و خارجی در سطح استان ، اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها ، سهام عدالت و... را برخی از کارکردهای سازمان امور اقتصادی و دارائی استان یزد دانست که در قالب برنامه های کلی وزارت اقتصاد و تدابیر دولت خدمتگزار تعریف شده است.
وی با اشاره به مراحل مختلف تصویب قانون هدفمند کردن یارانه ها ، این قانون را قانونی مهم ارزیابی کرد که با اجرای آن و فرهنگ سازی در این زمینه، کشور شاهد تحولی اساسی در حوزه های مختلف اقتصادی خواهد شد.
فلاح زاده ، ضمن تقدیر از خدمات و فعالیتهای صادقانه محقق، برای میر آرزوی توفیق و اظهار امیدواری کرد که رئیس جدید سازمان امور اقتصادی و دارائی استان یزد با شناخت کامل از فرصتها و توانمندیها و با تعامل سازنده با مدیران استان و همچنین مجموعه اقتصادی و دارائی در انجام وظیفه خود، توفیق یابد.
در این مراسم ضمن قرائت متن حکم رئیس جدید سازمان امور اقتصادی و دارائی استان ، با اهداء لوح سپاس از " محقق" قدردانی شد.

یزدفردا