زمان : 16 Esfand 1388 - 21:37
شناسه : 21967
بازدید : 4170
به ریاست استاندار یزد برگزار شد؛جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد به ریاست استاندار یزد برگزار شد؛جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد

به ریاست استاندار یزد برگزار شد؛جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد


یزدفردا "جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد به ریاست استاندار و با حضور معاون طرح و برنامه سازمان ملی جوانان، نماینده مردم شهرستانهای یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرائی عضو این شورا در محل سالن حمیدیا برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، " محمدرضا فلاح زاده" در این جلسه گفت: اشتغال جوانان یکی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و دولت خدمتگزاراست.
وی از سازمان ملی جوانان و همچنین سازمان جوانان استان یزد به خاطر فعالیتهای تاثیرگذار در حوزه جوانان تقدیر کرد و با اشاره به تدوین سند توسعه فرابخشی ساماندهی امور جوانان استان یزد گفت: از محاسن مهم این سند ، دست یابی سازمان جوانان استان به یک نقشه راه است که در افزایش بیش از پیش کارآیی سازمانی ، نقش بسزائی دارد.
وی ضمن مثبت ارزیابی کردن این کار ، خلاصه تر شدن و ارائه برش دستگاهی – شهرستانی را ضروری دانست.
استاندار یزد خاطرنشان ساخت: اصلی ترین کار سازمان جوانان کار ستادی و ارائه راهکار برای رفع مشکلات جوانان است و سایر دستگاه ها مجری هستند.
وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خواستار برنامه ریزی و آمادگی هر چه بیشتر دستگاه ها برای این امر مهم شد.
فلاح زاده در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توجه ویژه به جوانان شهرستانهای کمتر برخوردار تاکید کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز در این جلسه از سازمان جوانان استان یزد به خاطر تدوین این سند تقدیر نمود.
" غلامحسین دشتی" اظهار داشت: تدوین بانک اطلاعات اجتماعی در سال های گذشته به صورت نیمه تمام صورت گرفته بود اما هم اکنون تدوین نرم افزار جامع وزارت کشور و برش استانی این نرم افزار در حال انجام است.
وی از نهادهای مرتبط خواست تا نقطه نظرات خود را در این خصوص ارائه نمایند.
معاون برنامه ریزی استاندار نیز در این جلسه از سازمان جوانان استان یزد به خاطر تدوین این سند تقدیر نمود.
" محمدرضا بابائی" با اشاره به تهیه فرمت پیشنهادی برای تدوین گزارش ظرفیتهای اشتغال در استان ، از دستگاه های اجرائی خواست تا در مدت تعیین شده ، گزارش خود را ارائه کنند.
در این جلسه پیرامون مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

یزدفردا