زمان : 16 Esfand 1388 - 18:45
شناسه : 21948
بازدید : 3696
 استقبال شهروندان از جشنواره استانی رایانه همراه (لپ‏تاپ و نوت‎بوک) یزد فراتر از انتظار بود استقبال شهروندان از جشنواره استانی رایانه همراه (لپ‏تاپ و نوت‎بوک) یزد فراتر از انتظار بود

استقبال شهروندان از جشنواره استانی رایانه همراه (لپ‏تاپ و نوت‎بوک) یزد فراتر از انتظار بود

یزدفردا:گروه فن اوری واطلاعات"تقوائی:دبیر جشنواره استانی رایانه همراه(لپ‏تاپ و نوت‎بوک) گفت: در مدت پنج روز برپایی این نمایشگاه، نزدیک به پنج هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند که بر اساس معیارهای یک نمایشگاه تخصصی فراتر از انتظار بود.

محمد سپهر در نشست خبری پایانی در جمع خبرنگاران مطبوعات با اشاره به بازدید اقشار مختلف شهروندان در رده های سنی مختلف از نمایشگاه خاطر نشان کرد: بر اساس برآورد صورت گرفته، جوانان و دانشجویان، بیشترین طیف از بازدیدکنندگان بودند که به نظر می رسد،موضوع نمایشگاه برای این قشر جذابیت بیشتری داشت.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی شهروندان به خصوص گروه هدف لحاظ شده است که خوشبختانه با همکاری شرکتهای حاضر در نمایشگاه این هدف به بهترین نحو محقق شد.

دبیر جشنواره همکاری تمام شرکتهای حاضر در نمایشگاه را ستود و تصریح کرد: اکثر شرکتها، به صورت تمام عیار و با تمام پتاسیل در نمایشگاه حاضر شدند و در تمام ساعات کاری به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ دادند.

سپهر خاطر نشان کرد: آشنایی با شیوه خرید و انتخاب لپ تاپ و نوت بوک،از دستاوردهای این نمایشگاه بود که علاوه بر مشاوره غرفه داران، برگزاری کارگاههای آموزشی جنبی به این مهم کمک نمود.

اولین جشنواره استانی رایانه همراه (لپ‏تاپ و نوت‎بوک) استان یزد با همکاری «سازمان نظام صنفی رایانه ای استان یزد»، «اتحادیه صنف رایانه استان یزد» و «موسسه آموزش عالی امام جواد(ع)»، در هفته اول اسفندماه سال جاری با حضور هیجده شرکت معتبر استان یزد و نمایندگی معتبر نام های تجاری بین المللی در یزد برگزار شد'


یزدفردا