زمان : 13 Esfand 1388 - 23:11
شناسه : 21898
بازدید : 3312
نشست اعضای کمیته جوانان شهرستان میبد با امام جمعه و فرماندار نشست اعضای کمیته جوانان شهرستان میبد با امام جمعه و فرماندار

نشست اعضای کمیته جوانان شهرستان میبد با امام جمعه و فرماندار



یزدفردا : انعکاس دو هفته نامه میبد نوین  در یزدفردا :در ابتدای این نشست محمدرضا شیخ نیا مسؤول کمیته جوانان گزارشی از مباحث مطرح و روند فعالیتها و جلسات کمیته و برنامه های آینده ارائه داد و در ادامه اعضای کمیته به ایراد بیانات و نقطه نظرات خود پرداختند.

 

در ادامه این نشست رجائی، فرماندار شهرستان میبد ضمن تشکر از کمیته جوانان، پیرامون نقش انقلاب اسلامی ایران سخن گفت و فرمود اگر جوانان ما بیشتر و بهتر عظمت و عمق تغییراتی که انقلاب در جهان ایجاد کرده است را بشناسند طبعاً دیگر جنگ نرم نیز راه به جایی نخواهد برد.
در ادامه اعرافی امام جمعه شهرستان با تسلیت اربعین حسینی و تبریک دهه فجر بر ضرورت زنده داشتن انقلاب و حادثه بزرگی که با زمامداری حضرت امام (ره) رخ داد و در مقطع حساس تاریخ محور تحولات تاریخی قرار گرفت تأکید کرد. اینکه جریانی در دنیا اینقدر دشمن داشته باشد خیلی عجیب است و هیچ تردیدی نیست که انقلاب یک معجزه بود.
 رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در ادامه ضمن تشکر از پی گیری و اهتمام کمیته در برگزاری جلسات خاطرنشان کرد که طرح تشکیل کمیته جوانان را در شورای فرهنگ عمومی کشور مطرح نماید و با تقدیر از پیگیری مصوبات شورای فرهنگ عمومی خواستار ارائه طرحهای بیشتری از کمیته بر شورا شدند.

یزدفردا