زمان : 09 Esfand 1388 - 23:37
شناسه : 21836
بازدید : 4868
مواردی که هیچگونه ارتباطی با نشریه یزدا ( جامعه یزدیها) و مدیر مسئولی فیاض ندارد ؟ مواردی که هیچگونه ارتباطی با نشریه یزدا ( جامعه یزدیها) و مدیر مسئولی فیاض ندارد ؟

مواردی که هیچگونه ارتباطی با نشریه یزدا ( جامعه یزدیها) و مدیر مسئولی فیاض ندارد ؟


قابل توجه : مطبوعات یزد و یزدی و روزنامه نگاران این دیار بیش از یک قرن است که برای حق و عدالت و تنویر افکار عموم مردم قلم زده و کارنامه درخشانی از خود بجای گذارده اند .

 مجله یزدا وابسته به جامعه یزدیها ُ خدای را سپاس گذار است که در این راستا با همه وجود تلاش کرد تا به سهم خود ُ گامی هر چند کوچک در این راه بردارد و نام بلند اسلاف این دیار را زنده نگاه دارند .

 از همه همدیاران فرهنگدوستان و همکارانی که ما را در جهت این خدمت ُ یاری دادند ُ سپاسگزاریم و با پشتگرمی همان عنایتها راه دشوار خود را ادامه خواهیم داد .
با کمال تاسف اخیرا بر خلاف اصول اولیه حرفه ای در عالم مطبوعات از نام و آرم یزدا در عناوین مجلات ُ نشریات و حتی کتاب فروشی استفاده شده است .
 در اینجا جهت وقوف همشهریان گرامی و همه اهالی فرهنگ اعلام می داریم که موارد فوق هیچگونه ارتباطی با نشریه یزدا به صاحب امتیازی جامعه یزدیها و مدیر مسئولی عباس فیاض ندارد همچنان که عناوینی دیگر که ممکن است به همین صورتها بکار روند .
 خلاف بوده و مبتنی بر اصول اخلاقی و حرفه ای نمی باشند .
یزدا - دبیر جامعه یزدیها و مدیر مسئول نشریه یزدا - عباس فیاض 

به نقل از نشریه ندای یزد - شماره ۱۱۱۵

یزدفردا