زمان : 08 Esfand 1388 - 21:47
شناسه : 21819
بازدید : 5230
تشریح برنامه های گرامیداشت سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی مساجد: تجلیل از خادمان،نخبگان جوان و هنرمندان مساجد یزد تشریح برنامه های گرامیداشت سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی مساجد: تجلیل از خادمان،نخبگان جوان و هنرمندان مساجد یزد

تشریح برنامه های گرامیداشت سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی مساجد:

تجلیل از خادمان،نخبگان جوان و هنرمندان مساجد یزد


یزدفردا "مسئول کانون‌ مساجد استان یزد از برگزاری ویژه‌برنامه‌های سالگرد تأسیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همزمان با 18 اسفند خبر داد.
علی حکیمیان گفت: برای تقویت بنیه جوانان و فعال مسجدی و کانون‌های مساجد و ترغیب و تشویق آنان ویژه‌برنامه‌های مختلفی برنامه‌ریزی شده است.
وی تجلیل از خادمان مساجد، نخبگان جوان و هنرمندان مساجد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را از جمله ویژه برنامه های 18 اسفند ذکر کرد.
به گزارش روابط عمومی کانون مساجد یزد،حکیمیان با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های مساجد استان در ایام 18 اسفند، خاطرنشان کرد: افتتاح و تجهیز کانون‌ها و کتابخانه‌های مساجد و برگزاری مسابقات مختلف از دیگر برنامه‌های 18 اسفند است.
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان یزد خاطرنشان کرد: تجلیل از 31 فعال و نخبه مسجدی و برگزاری مراسم ویژه در 50 کانون از از شاخص‌ترین برنامه‌های کانون‌های مساجد در 18 اسفند است.
حکیمیان در پایان اظهارداشت: در کلیه کانون های فرهنگی هنری استان به مناسبت 18 اسفند برنامه‌های مختلفی برگزار می شود.

یزدفردا