زمان : 05 Esfand 1388 - 23:49
شناسه : 21789
بازدید : 4839
گزارش و گزارش تصویری : ششمين گردهمايي مديران کل غذا و داروی سراسر کشور در محل هتل مشير الممالک یزد گزارش و گزارش تصویری : ششمين گردهمايي مديران کل غذا و داروی سراسر کشور در محل هتل مشير الممالک یزد

گزارش و گزارش تصویری :

ششمين گردهمايي مديران کل غذا و داروی سراسر کشور در محل هتل مشير الممالک یزد


یزدفردا :مسعود میرجلیلی خبرنگاریزدفردا "ششمين گردهمايي مديران آزمايشگاههاي کنترل مواد غذايي، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي دانشگاههاي علوم پزشکي سراسر کشور در محل هتل مشير الممالک یزد با حضور يکصد نفر از مديران آزمايشگاههاي کنترل مواد غذايي و بهداشتي دانشگاههاي علوم پزشکي سراسر کشور از امروز بمدت دو روز برگزار خواهد شد .

حسين رستگار مديرکل آزمايشگاههاي کنترل مواد غذايي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در مراسم افتتاحیه این گردهمایی گفت: 44 آزمايشگاه کنترل بر مواد غذايي زير مجموعه دانشگاههاي علوم پزشکي سراسر کشور و 80 آزمايشگاه خصوصي در بحث نظارت بر مواد همکاري دارند.
وی افزود : اگر غذاي بي کيفيت و فاقد استاندارد وارد زندگي افراد شود خطرات بسياري به همراه دارد و کارشناسان مواد غذايي بايد بر مراکز توليد و عرضه مواد غذايي نظارت نمايند تا مواد غذايي با کيفيت در جامعه عرضه شود.
میر محمدی رييس دانشگاه علوم پزشکي شهيد صدوقي يزد نیز در اين گردهمايي گفت: يکي از دلايل افزايش بیماریهای قلبی تعذيه نامناسب است و امنيت مواد غذايي امري بسياري جدي است که در این زمينه بايد چاره انديشي شود.
شایان ذکر است شرکت کنندگان در این گردهمايي به همت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکي شهيد صدوقي يزد بر گزار مي شود در زمينه نظارت بر مواد غذايي و دارو و رتبه بندي آزمايشگاههاي کنترل مواد غذايي آشاميدني، آرايشي و بهداشتي بحث و تبادل نظر کرده یکی از اهداف این نشست نیز انتقال تجربيات و بحث و بررسي در زمينه نحوه ارتقاء فعاليتهاي آزمايشگاههاي کنترل مواد غذايي اعلام شده است .


گزارش تصویری مسعود میرجلیلی خبرنگاریزدفردا از این مراسم :

















































یزدفردا


یزدفردا