زمان : 05 Esfand 1388 - 22:56
شناسه : 21785
بازدید : 5101
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری یزد فناوری اطلاعات می تواند تمام پروژهای ملی و طرحهای کشوری را تسهیل بخشد مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری یزد فناوری اطلاعات می تواند تمام پروژهای ملی و طرحهای کشوری را تسهیل بخشد

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری یزد

فناوری اطلاعات می تواند تمام پروژهای ملی و طرحهای کشوری را تسهیل بخشد


یزدفردا"مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری یزد گفت: در کشور طرحهای بزرگی مانند هدفمندسازی یارانه، اصلاح الگوی مصرف و دیگر طرحها درحال اجرا است که با فناوری اطلاعات مرتبط است و می توانند اجر آن راتسهیل کند.
محمد علی پورروستایی در حاشیه اولین جشنواره استانی رایانه همراه(لپ تاپ و نوت‎بوک) یزد در گفتگو با خبرنگاران گفت: به طور مثال هر تراکنش بانکی در ایران به طور متوسط با روش سنتی 4346 ریال و از طریق اینترتی 40 ریال هزینه صرف می گردد و که با این وجود،حرکت به بانکداری الکترونیک هزینه ها یک صدم می شود.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص رتبه فناوری اطلاعات استان یزد در کشور گفت: تاکنون شاخص خاصی در این زمینه تدوین نشده است اما با توجه به بررسی های صورت گرفته، استان یزد همراه با خراسان رضوی اصفهان و فارس جز چهار استان برتر در زمینه فناوری اطلاعات است.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری یزد تصریح کرد: حرکتهای خوبی در زمینه فناوری اطلاعات در استان در حال انجام است که در زمینه سند راهبردی الکترونیکی استان تدوین شده است که به زودی اجرایی می گردد.
اولین جشنواره رایانه همراه(لپ تاپ و نوت‎بوک) در صفاییه، بلوار شهیدان اشرف، خیابان جواد الائمه، موسسه آموزش عالی امام جواد،از تاریخ سوم تا هفتم اسفندماه 1388 ، ساعت 13 تا 21 عصر برپا می شود و بازدید و خرید، برای عموم علاقمندان آزاد است.

یزدفردا