زمان : 03 Esfand 1388 - 19:06
شناسه : 21737
بازدید : 3308
به ریاست استاندار یزد برگزار شد؛جلسه ستاد اصلاح الگوی مصرف استان یزد به ریاست استاندار یزد برگزار شد؛جلسه ستاد اصلاح الگوی مصرف استان یزد

به ریاست استاندار یزد برگزار شد؛جلسه ستاد اصلاح الگوی مصرف استان یزد


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،" محمدرضا فلاح زاده" در ابتدای این جلسه با اشاره به حضور گسترده مردم ولایتمدار استان یزد در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ، از مردم شریف استان دارالعباده یزد به خاطر این حضور دشمن کوب تقدیر نمود.
وی با بیان اینکه پایبندی به انقلاب اسلامی از ویژگیهای بارز مردم استان یزد است ، اظهار داشت: یزد و یزدی ، با همین ویژگیها، ماندگار و پایدار مانده است.
استاندار یزد با اشاره به نامگذاری سال 88 به سال اصلاح الگوی مصرف از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، گفت: دین مبین اسلام ، قرآن و ائمه اطهار(ع) بر لزوم صرفه جویی و پرهیز از اسراف و زیاده روی در امور مختلف زندگی، تاکید فراوانی داشته اند.
وی افزود: مقوله صرفه جویی منحصر به امسال نیست بلکه مرتبط با همه زمانهاست و در کل یک برنامه دراز مدت ملی است.
فلاح زاده با اشاره به اثرات و پیامدهای مثبت قانون هدفمند کردن یارانه ها ، اجرای این قانون را اقدامی بزرگ و سازنده در راستای اصلاح الگوی مصرف دانست.
وی با تقدیر از دفتر بنیاد ملی نخبگان در استان یزد و دستگاه هایی که درخصوص اصلاح الگوی مصرف ، اقدامات و فعالیتهای خوبی داشته اند، بر ضرورت ارائه گزارش عملکرد این دستگاه به همراه نتیجه و خروجی فعالیتها تاکید کرد.
معاون برنامه ریزی استاندار نیز در این جلسه بر لزوم اطلاع رسانی عمیق تر و ارسال گزارش عملکرد از سوی دستگاه ها در راستای اصلاح الگوی مصرف تاکید کرد.
" محمدرضا بابایی" با بیان اینکه تاکنون حدود 100 جلسه در این خصوص برگزار شده است ، اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه ها را مثبت ارزیابی و از دستگاه های فعال در این بخش تقدیر نمود.

یزدفردا