زمان : 19 Bahman 1388 - 23:54
شناسه : 21563
بازدید : 4481
برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم 18 اسفند در یزد برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم 18 اسفند در یزد

برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم 18 اسفند در یزد

یزدفردا "مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: مراسم 18 اسفند امسال را باشکوهتر از سال های گذشته برگزار می کنیم.
علی حکیمیان در تشریح برنامه های 18 اسفند،سالروز تشکیل کانون های فرهنگی هنری خاطر نشان کرد: مراسم امسال با برنامه های متنوع ، باشکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد .
حکیمیان گفت :در این مراسم از کلیه مسئولین استانی دعوت می کنیم تا آنهارا با اهمیت کار این دبیرخانه و فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد در استان بیشتر آشنا کنیم و آنان نیز بتوانند ضمن همکاری بیشتر با این نهاد در تصمیم گیری هایشان مسجد را در اولویت قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد :در این مراسم مسجد موفق ،روحانی موفق،مدیر مسئول موفق و عضوموفق کانون ها معرفی می شود و از زحمات آنها قدر دانی خواهد شد .
وی همچنین از اجرای دو طرح کشوری، ارسال پیامک تبریک به مناسبت این ایام در هراستان و بازدید از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران خبر داد.
در پایان این جلسه محمود عالیشوندی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این دبیرخانه گفت :تمام توان خود را می گذاریم تا این مراسم هر چه با شکوهتر بر گزار شود .

یزدفردا