زمان : 18 Bahman 1388 - 13:51
شناسه : 21549
بازدید : 3117
فرمانده سپاه علي بن ابيطالب تشريح كرد؛ پروژه كشته‌سازي و قصد ترور خاتمي فرمانده سپاه علي بن ابيطالب تشريح كرد؛ پروژه كشته‌سازي و قصد ترور خاتمي


  فرمانده سپاه علي بن ابيطالب به تشريح جريان و توطئه كشته‌سازي منافقان و بمب‌گذاري هواپيماي تهران ـ اهواز براي ترور خاتمي پيش از انتخابات پرداخت.

به گزارش خبرگزاري فارس از قم، ابراهيم جباري شنبه شب در نشست سياسي بصيرت كه به مناسبت ايام‌الله دهه فجر در مسجد اهل البيت(ع) قم برگزار شد، جريان كشته‌سازي منافقان براي بدنام كردن نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را مورد توجه قرار داد و گفت: پيش از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري و زماني كه خاتمي به شهر اهواز سفر كرده بود، منافقان درصدد ترور وي و اسطوره‌سازي و مظلوم‌نمايي فتنه سبز برآمدند.
وي افزود: آنها در هواپيماي اهواز ـ تهران كه خاتمي و هيئت همراه او در آن جاي داشتند بمب‌گذاري كردند و قرار بود كه نيم ساعت پس از پرواز آن بمب در هوا منفجر شده و اينگونه دشمنان به اهداف شوم خود دست يابند.
جباري خاطرنشان كرد: اما خاتمي كه حدود نيم ساعت زودتر به فرودگاه رسيده بود از سوي سرگروه تيم مطلع شد كه هواپيمايي زودتر از موعد مقرر قصد پرواز به سمت تهران را داشته و اتفاقا در جلوي هواپيما نيز جاي خالي وجود دارد، از اين رو تصميم به پرواز با آن هواپيما را گرفت.
وي در ادامه تصريح كرد: پس از نجات خاتمي از مهلكه‌اي كه به ظاهر دوستان او برايش ترتيب داده بودند، مهماندار هواپيماي بمب‌گذاري شده در حالي كه حدود يك ربع از پرواز هواپيما از فرودگاه اهواز گذشته بود، يادداشتي را در گوشه‌اي از هواپيما پيدا كرده بود كه نسبت به بمب‌گذاري در دستشويي هواپيما هشدار داده بود.
فرمانده سپاه علي بن ابيطالب(ع) گفت: پس از مطلع شدن خلبان و مسئول امنيت پرواز از اين جريان، آنها با توكل به خداوند تصميم به بازگشت به فرودگاه گرفته و پاسدار فداكار امنيتي با گرفتن بمب در آغوش جان خود را براي محافظت از مسافران در طبق اخلاص قرار مي‌دهد.
جباري در ادامه افزود: هنگامي كه هواپيما به سلامت به فرودگاه مي‌رسد، همان مسئول امنيتي به سرعت بمب را از هواپيما خارج كرده و به سمت فضاي باز منتقل مي‌كند.
وي اظهار داشت: پس از آنكه آن پاسدار بمب را در فضاي باز رها مي‌كند و در هنگام بازگشت آن بمب منفجر شده و موج انفجار او را زخمي مي‌كند.
جباري تأكيد كرد: پاسداران انقلاب اسلامي اينگونه از جان مردم در برابر خطرات محافظت مي‌كنند اما منافقان كوردل تصور مي‌كنند با كشتن افرادي مثل ندا آقاسلطان مي‌توانند نظام اسلامي را به ترور متهم كنند، ولي اين جاهلان مغز تهي چه فكري پيش خود مي‌كنند و نظام از ترورهاي بدين شكل چه منفعتي خواهد داشت كه آنها اينگونه سخن مي‌گويند.
فرمانده سپاه علي بن ابيطالب(ع) در پايان مردم را نسبت به آگاهي در برابر فتنه‌ها و دسيسه‌هاي دشمنان هشدار داد و گفت: امروز مردم و خواص جامعه بايد با حضور پرشور در صحنه‌هاي حساس انقلاب اسلامي به ويژه راهپمايي 22 بهمن، دفاع از ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي و پاسداري از حريم ولايت‌فقيه را فرياد كشيده و فرصت هرگونه فتنه و شيطنت را از منافقان سلب كنند.