زمان : 11 Bahman 1388 - 21:04
شناسه : 21483
بازدید : 10283
اجرای طرح های خلاقانه فرهنگی،هنری ادبی کانون پرورشی در نمایشگاه دستاورد های انقلاب+عکس اجرای طرح های خلاقانه فرهنگی،هنری ادبی کانون پرورشی در نمایشگاه دستاورد های انقلاب+عکس

  اجرای طرح های خلاقانه فرهنگی،هنری ادبی کانون پرورشی در نمایشگاه دستاورد های انقلاب


یزدفردا "به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی استان یزد "فعالیت های سازمان های فرهنگی هنری مانند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را باید به صورت کاربردی معرفی کرد تا علاوه بر اینکه خدمات خلاقانه فرهنگی،هنری و ادبی ارائه شده توسط مربیان آن به نمایش درآید، آشنایی خانواده ها از این خدمات و پیوند بیش از پیش شهروندان کودک و نوجوان با مراکز کانون افزایش یابد.
نمایشگاه های دستاوردهای انقلاب فرصتی مغتنم برای ایجاد فرایند آشنایی با کانون و فعالیت های آن است. کانونی ها عزم خود را جزم کرده اند تا امسال نیز غرفه کانون را فعال تر به نمایش بگذارند.
مسؤول غرفه کانون در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در خصوص حضور امسال کانون استان در این نمایشگاه می گوید: 9 مربی فرهنگی، هنری و ادبی برای انجام فعالیت های مدنظر در غرفه کانون اعلام آمادگی کرده اند و در واقع برنامه امسال نمایشگاه با همکاری و مشارکت روابط عمومی کانون و مراکز تجربیات و شماره یک یزد و چند نفر از همکاران اداره استان برگزار می گردد.
مریم سیاح تصریح می کند: غرفه کانون با استفاده از فعالیت هایی چون معرفی شخصیت، وقایع، کتاب با موضوع انقلاب و کارت پستال های اعضاء و مربیان با محوریت انقلاب و همچنین با ریسه و پرچم فضاسازی خواهد شد.مسؤول مرکز تجربیات استان یزد یادآور می شود:

در بخش اجرایی نیز فعالیت های ادبی، فرهنگی و هنری توسط مربیان ارائه خواهد شد که در بخش ادبی طرح نامه ای به شهداء اجرا می شود. در این طرح کودکان و نوجوانان حاضر در غرفه کانون درد دل ها و حرف های خود را در قالب نامه ای به شهداء روی برگه های مناسب این طرح می نویسند و بعد از اتمام نوشتن، آن را داخل شبه صندوق پستی که در غرفه موجود است می اندازند در بخش هنری نیز بچه ها حس خود را در خصوص موضوع عاشورا و دهه فجر نقاشی می کنند.
سیاح می افزاید: در هرشب 10 نامه و 10 نقاشی به عنوان آثار برتر انتخاب و روی پانل های طراحی شده در غرفه به نمایش گذاشته می شود. همچنین در نهایت به 12 نفر برگزیده هدایایی تعلق خواهد گرفت.
وی همچنین به فعالیت های قصه گویی، روایت انقلاب بر روی پرده، شعرخوانی و... در طول این ده شب در غرفه نمایشگاه اشاره دارد.
مسؤول مرکز تجربیات یزد از سیستم بلوتوث سرور کانون در روزهای برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب خبر می دهد و خاطرنشان می سازد: امکان اطلاع رسانی فعالیت های کانون در نمایشگاه از طریق این سیستم فراهم خواهد آمد.نمایش عکس و فیلم از فعالیت های کانون بر روی اسلاید نیز از برنامه های دیگری است که با هدف آشنایی و معرفی کانون صورت خواهد گرفت.
وی در تشریح ویژه برنامه روز 14 بهمن ماه در فضای بیرون نمایشگاه می گوید: رصد ستارگان بعنوان برنامه ویژه ای است که از ساعت 18 تا 20 شب 14 بهمن در محوطه بیرونی نمایشگاه اجرایی خواهد شد.











یزدفردا