زمان : 11 Bahman 1388 - 20:27
شناسه : 21482
بازدید : 3768
وجيهه بهارستان کارشناس آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری: بچه های یزدی در دهه فجر امسال می تواند به شهدای صدر اسلام تا امروز نامه بنویسند وجيهه بهارستان کارشناس آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری: بچه های یزدی در دهه فجر امسال می تواند به شهدای صدر اسلام تا امروز نامه بنویسند

وجيهه بهارستان کارشناس آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری:

بچه های یزدی در دهه فجر امسال می تواند به شهدای صدر اسلام تا امروز نامه بنویسند

یزدفردا "عالیه سلطانی خبرنگار روابط عمومی کانون استان یزد:اجرای طرح "نامه اي به شهدا" تلاشی است درجهت پيوند نسل کودک و نوجوان با فرهنگ و مفهوم شهيد وشهادت ،نامه نوشتن یکی از صميمي ترين و عاطفي ترين شیوه های ارتباطی محسوب می شود كه در آن زمان ها و فاصله ها برداشته مي شود و نويسنده مجال مي يابد حرفهاي دلش را با مخاطب صميمانه در ميان گذارد.
"نامه ای به شهدا"یکی از برنامه هایي است که امسال توسط کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجراستان به پیشنهاد محمدرضا آخوندی كارشناس کانون و باهمکاری مرکز آفرینش های ادبی برگزار می گردد. دستان کوچک کودکان و قلم با طراوت نوجوانان امروز قرار است در آستانه دهه فجر نویسای نامه به قهرمانان دیروز باشند که پرچمدار دفاع از مرز ایمان و شرف انسانی بودند.

وجيهه بهارستان کارشناس آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان نیز در تشریح اجرای طرح نامه ای به شهداء به خبرنگار ما می گوید : در جلسه ای با حضور مربیان مسؤول هر مرکز برگزار شد، مقرر شد تا هر مرکز با طراحی برگه هایی ویژه این طرح و با همکاری مربیان ادبی هر مرکز اعضاءکودک و نوجوان مرکز خود را برای شرکت در این برنامه آماده و ترغیب نمایند.
وجیهه بهارستان با اشاره به اینکه 10 بهمن آخرین مهلت ارسال نامه ها به مرکز آفرینش های ادبی است، خاطرنشان می سازد: از بین آثار 10 اثر بعنوان آثار برگزیده هر مرکز معرفی و در برنامه گل افشانی گلزار شهداء خلدبرین به صورت مشخص به نمایش در خواهد آمد.
وی با بیان اینکه این طرح با نگاهی متفاوت اجرا خواهد شد، ادامه می دهد: نامه بچه های کانون می تواند به شهدای صدر اسلام تا امروز باشد.
بهارستان از چاپ آثار برگزیده این طرح در مجله الغدیریان خبر می دهد و می افزاید: یکی از برنامه های ادبی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز طرح نامه به شهداء است که مرکز آفرینش های ادبی کانون متولی اجرای آن است.


توضیح یزدفردا :آمادگی خود را جهت انتشار نامه های برگزیده با تصاویر نویسنده اعلام می داریم


یزدفردا