زمان : 11 Bahman 1388 - 18:17
شناسه : 21470
بازدید : 3186
مسئول کانون مساجد استان یزد خبر داد: فرهنگ سازی ازدواج آسان و به موقع به وسیله کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد مسئول کانون مساجد استان یزد خبر داد: فرهنگ سازی ازدواج آسان و به موقع به وسیله کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد

مسئول کانون مساجد استان یزد خبر داد:

فرهنگ سازی ازدواج آسان و به موقع به وسیله کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد

یزدفردا "مسئول کانون مساجد استان یزد از برنامه ریزی برای تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف فراهم آوردن ازدواج آسان و به موقع در یزد خبر داد.

علی حکیمیان در نشست هم اندیشی شبکه فعالان ازدواج(شفا) استان یزد در محل این شبکه با بیان اینکه مساجد به عنوان محور فعالیت کانون های فرهنگی هنری مطرح هستند، خاطرنشان کرد: دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آمادگی دارد از کانون های فرهنگی وهنری که در زمینه ازدواج فعالیت نمایند،حمایت های مادی ومعنوی ویژه ای داشته باشد.
وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی برای ازدواج آسان و به موقع، خاطرنشان کرد: مساجد از دیرباز در فرهنگ مردم ایران نقشی برجسته وتاثیرگذار داشته اند و در تاریخ تحولات ایران اسلامی به عنوان یکی از مهمترین پایگاه های اجتماعی و مردمی، مورد اعتماد و رجوع مردم مطرح بوده اند، به همین دلیل کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند در زمینه فرهنگ سازی وفراهم آوردن شرایط ازدواج آسان و به موقع نقش مهمی ایفا کنند.

مسئول کانون مساجد استان یزد مشاوره،آموزش وساماندهی خیرین را از دیگر کارکردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمینه ازدواج ذکر کرد.

حکیمیان در ادامه با بیان اینکه در روستاها به دلیل وجود فرهنگ سنتی و رشد شتابان تحولات فرهنگی واجتماعی با مشکلات بیشتری نسبت به شهرها روبه رو هستیم، خاطرنشان کرد: باید تدابیر لازم را از روستاها شروع وسپس به شهرها گسترش دهیم.

گفتنی است: شبکه فعالان ازدواج(شفا) استان یزد یک شبکه غیر دولتی است که در زمینه کمک به ازدواج آسان و به موقع در استان فعالیت می کند.

یزدفردا