زمان : 07 Bahman 1388 - 21:44
شناسه : 21423
بازدید : 5949
برنامه ریزی ها باید در راستای تحقق اهداف جوانان باشد برنامه ریزی ها باید در راستای تحقق اهداف جوانان باشد

برنامه ریزی ها باید در راستای تحقق اهداف جوانان باشد

یزدفردا "معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد درنشست بررسی پیش نویس سند توسعه فرابخشی امور جوانان استان، با کارشناس واحد مطالعات و تحقیقات سازمان جوانان استان یزد با تاکید بر این که برنامه ریزی در زمینه امور جوانان نیازمند شناخت روحیات آن هاست ادامه داد: باید برنامه ریزی ها در راستای تحقق اهداف جوانان باشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد تدوین و تنظیم سند توسعه فرابخشی امور جوانان توسط سازمان جوانان را قابل تقدیر دانست و در این راستا بر ضرورت همکاری دستگاه ها تاکید کرد.
وی افزود:خوشبختانه در استان یزد متولیان امر جوانان با جدیت هرچه تمام تر مسائل مربوط به جوانان را رصد کرده و برنامه های راهبردی و کاربردی خود را برای ایجاد بستر لازم به منظور بروز شکوفایی استعدادهای جوانان استان به کار گرفته اند.
"دشتی" با تاکید بر این که مولفه ها و مستندات بدست آمده در این سند بسیار ارزشمند است پیشنهاد کرد: پس از نهایی شدن سند توسعه فرابخشی امور جوانان 11 اولویت مهم مطرح شده جوانان در این سند، به صورت تخصصی و مجزا منتشر و در اختیار دستگاه های مرتبط قرار گیرد.
کارشناس واحد مطالعات و تحقیقات سازمان جوانان استان یزد گفت: سند توسعه فرابخشی امور جوانان، سندي راهبردي است كه با توجه به قابليت‌هاو محدوديتها، جهت‌گيري‌هاي اصل، فعاليتهاي محوري و همچنين اقدامات مهم محوري را در راستای برنامه های 11 گانه جوانان تبيين مي‌نمايد.
وی با اشاره به اینکه در این سند نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدید های برنامه های 11 گانه مطرح شده، افزود: همكاري استاندار جهت ارائه اطلاعات، وجود اسناد توسعه بخش برخي سازمان‌هاي دولتي استان از نقاط قوت، عدم وجود شاخص‌ در اکثریت برنامه‌ها،عدم التزام سازمان‌هاي دولتي به ارائه اطلاعات و همكاري های لازم از نقاط ضعف موجود در راستای تدوین توسعه فرابخشی امور جوانان می باشد.
کارشناس واحد مطالعات و تحققات سازمان جوانان ضمن اظهار خرسندی از قرارگرفتن این سند در مرحله نهایی تدوین، گفت: سند توسعه فرابخشی امور جوانان استان یزد در بیستمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان با حضور استاندار، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با امور جوانان ارائه و پس از تایید نهایی در شورای برنامه ریزی استان به تصویب خواهد رسید.

یزدفردا