زمان : 07 Bahman 1388 - 01:55
شناسه : 21416
بازدید : 4044
رئيس هيئت واليبال يزد: ورزشكاران يزدي توانايي خود در رشته‌هاي مختلف را به ايرانيان ثابت كرده‌اند رئيس هيئت واليبال يزد: ورزشكاران يزدي توانايي خود در رشته‌هاي مختلف را به ايرانيان ثابت كرده‌اند

رئيس هيئت واليبال يزد:

ورزشكاران يزدي توانايي خود در رشته‌هاي مختلف را به ايرانيان ثابت كرده‌اند

يزدفردا: رئيس هيئت واليبال يزد گفت: جوانان ورزشكار يزدي در تمام رشته‌هاي ورزشي توانايي خود را به ايرانيان ثابت كرده‌اند.
به گزارش خبرنگاريزدفردا از يزد، سيدابوالفضل كشفي صبح امروز در مراسم افتتاحيه مسابقات واليبال كارمندان دولت در سالن شهداي مهدي‌آباد يزد با اشاره به رشد و توسعه و جايگاه ورزش واليبال در اين شهرستان اظهار داشت: واليبال قطب اصلي ورزش يزد است و در برنامه‌هاي بلند‌مدت، ميان‌مدت و كوتاه‌مدت سعي داريم تيم واليبالي در شأن واليبال اين استان ايجاد كنيم.
وي افزود: بعد از دوران سكوت و ركود ورزش واليبال در يزد با انتخاب هيئت رئيسه جديد واليبال استان تحول عظيم و شگرفي در اين رشته ورزشي به ‌وجود آمد به طوري كه استقبال بيش از حد و گسترده جوانان يزدي به اين ورزش گواه اين موضوع است.
كشفي خاطرنشان كرد: پس از برگزاري موفقيت‌آميز مسابقات واليبال ساحلي و جام رمضان و استقبال پرشور ورزشكاران از اين مسابقات در يزد و به منظور گراميداشت سي و يكمين سال پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، يك دوره مسابقات واليبال بين ادارات يزد برقرار مي‌شود كه به همين منظور با مديريت و همدلي مديران ارشد استان همچون مديركل تربيت بدني و رئيس هيئت واليبال و رئيس تربيت بدني يزد، مراسم افتتاحيه اين دوره از مسابقات امروز به طور رسمي آغاز شد.
وي تصريح كرد: در اين دوره از مسابقات بيش از 19 تيم متشكل از كارمندان ادارات استان در چهار گروه اصلي طي يك ماه با هم به رقابت مي‌پردازند.
رئيس هيئت واليبال يزد هدف از برگزاري مسابقات واليبال در اين استان را استعداديابي جوانان مستعد در اين ورزش گروهي ذكر كرد و ادامه داد: از برنامه‌هاي مهم هيئت واليبال يزد استقلال‌يابي، آموزش و راه‌اندازي مسابقات است و سعي داريم با ايجاد كميته‌هايي به صورت مدون برنامه‌ها را ساماندهي كنيم.
كشفي اضافه كرد: جوانان ورزشكار يزدي در تمام رشته‌هاي ورزشي توانايي خود را به ايرانيان ثابت كرده‌اند و سبب افتخار يزد و يزدي‌تباران در تمام جهان شده‌اند.

یزدفردا