زمان : 05 Bahman 1388 - 17:36
شناسه : 21259
بازدید : 2819
بازديد مسؤولان شهري از مناطق شيخداد ، حسن آباد و مريم آباد بازديد مسؤولان شهري از مناطق شيخداد ، حسن آباد و مريم آباد

بازديد مسؤولان شهري از مناطق شيخداد ، حسن آباد و مريم آباد

یزدفردا:اعضاي شوراي اسلامي شهر ، شهردار يزد ، نماينده مردم يزد وصدوق در مجلس شوراي اسلامي، معاون فرماندار، مدير منطقه دو شهرداري، سرپرست ناحيه تاريخي، معاون فني و عمراني و برخي از كارشناسان شهرداري در بازديد مشترك از محله هاي شيخداد، مريم آباد وحسن آباد در جريان مشكلات مردم و شهروندان قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري يزد در اين بازديد كه ابتدا از محله شيخداد شروع شد مسائل و مشكلات بافت قديم ، ساماندهي بافت از نظر عبور و مرور، احداث بناهاي بدون پروانه و بهداشت مورد بررسي و تبادل نظر قرار گرفت.
همچنين در ادامه مسؤولان با حضور در منطقه حسن آباد با درخواستهاي اهالي در زمينه فاضلاب، آسفالت ، حل معضلات كوره هاي آجرپزي، تعريض گذر وفضاي سبز آشنا شدند.
گفتني است در بازديد از منطقه حسن آباد مهندس ميروكيلي و مهندس لطيفي گزارشي از نهضت آسفالت كه در آن متراژ قابل توجهي از معابر خاكي اين محله آسفالت شده است ارائه نمودند.
علاوه بر اين در ادامه، نمايندگان مجلس و شوراي اسلامي شهر، شهردار و كارشناسان شهرداري با بازديد از منطقه مريم آباد در جريان درخواستهاي مردم اين محله از قبيل تأمين وسايل ورزشي براي پارك واحداث اماكن فرهنگي و مذهبي قرار گرفتند.