زمان : 04 Bahman 1388 - 22:54
شناسه : 21251
بازدید : 3460
بافق:عوامل اجرایی طرح جمع آوری اطلات اقتصادی خانوارها با وظایف خود آشنا شدند بافق:عوامل اجرایی طرح جمع آوری اطلات اقتصادی خانوارها با وظایف خود آشنا شدند

بافق:عوامل اجرایی طرح جمع آوری اطلات اقتصادی خانوارها با وظایف خود آشنا شدند


یزدفردا :عسکری از بافق: نشست آموزشی وتوجیهی عوامل اجرایی مرحله دوم طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارها در محل فرمانداری بافق برگزار شد.
در این نشست که بیش از30 نفر از دهیاران و عوامل اجرایی طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارها حضور داشتند امام جمعه بافق در سخنانی با اشاره به موفقیتهای نظام جمهوری اسلامی در سه دهه گذشته اظهار داشت : اگر چه هنوز به لحاظ پاره ای از مشکلات تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله وجود دارد اما به برکت نظام جمهوری اسلامی ، کشورمان به پیشرفتهای خوبی در همه عرصه ها اعم از اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی وفرهنگی دست یافته است .
حجت الاسلام "سلیمانی تصریح کرد : امروز دشمن با اذعان به این پیشرفتها قصد دارد با استفاده ابزاری از تهاجم فرهنگی ، جنگ نرم و ترور شخصیتهای علمی، حرکت روبه رشد کشور را متوقف سازد.
 فرماندار بافق درحاشیه این نشست درگفتگوباخبرنگارما از اجرای مرحله دوم طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارها دراین شهرستان خبرداد و گفت : مرحله دوم این طرح با هدف بازنگری، تطبیق واصلاح اطلاعات جمع آوری شده در مرحله نخست ، از سوم تا 22 بهمن ماه جاری در بافق اجرا می شود.
" ذبیح الله خواجه ای " افزود : شهروندان بافقی می توانند جهت دستیابی به اطلاعات خانوار خود از طریق کافی نت ، ادارات، منازل ومدارس مجهز به سیستم اینترنت و دفاتر آی- سی - تی روستایی به سایت اطلاع رسانی مرکز آمار ایران مراجعه کنند ودر صورت مشاهده هرگونه مغایرت ، مراتب را به مسوول ستاد مستقر در فرمانداری بافق اطلاع دهند تا راهنمایی های لازم ارئه شود

یزدفردا