زمان : 04 Bahman 1388 - 19:33
شناسه : 21242
بازدید : 3250
نشست رسانه ای  سیفی رییس میراث و.. استان یزد (1) 44 منطقه نمونه گردشگری در استان یزد شناسایی ودر حال واگذاری است نشست رسانه ای سیفی رییس میراث و.. استان یزد (1) 44 منطقه نمونه گردشگری در استان یزد شناسایی ودر حال واگذاری است

نشست رسانه ای  سیفی رییس میراث و.. استان یزد (1)

44 منطقه نمونه گردشگری در استان یزد شناسایی ودر حال واگذاری است


یزدفردا "مهندس سیفی رییس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان یزد ظهرامروز طی یک نشست رسانه ای برنامه های این سازمان در دهه مبارکه فجر و همچنین عید نوروز را تشریح کرد .

سیفی :44 منطقه نمونه گردشگری در استان یزد شناسایی ودر حال واگذاری است

به گزارش خبرنگاریزدفردا "سیفی با اشاره به اینکه هفت منطقه نمونه گردشگری به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار شده است عنوان کرد: مطالعات امکان سنجی تمامی مناطق نمونه گردشگری استان یزد توسط مشاوران طرح انجام شده  وبه دنبال  واگذاری آنها هستیم .

وی با اعلام اینکه 50 روستای هدف گردشگری تا کنون شناسایی شده است افزود: تا چند سال گذشته 20 روستای هدف گردشگری در استان یزد و جود داشت و 30 روستا نیز به تازگی مصوب شده و از طریق تفاهمنامه ای بین میراث فرهنگی و وزارت کشور،برای آغاز انجام مطالعات آن صورت گرفته ومطالعات هشت روستا از روستاهای یاد شده نیز با اعتبار یک میلیارد ریال هم اکنون در دست اجراست و اقدامات خوبی در راستای شروع مرمت بافتهای تاریخی انجام شده است .

سیفی با اعلام خبر آغازعملیات اجرایی مرمت بافت های قدیمی در 12 نقطه از استان ،مناطق اسلامیه ،فهرج،عقدا را نمونه هایی از این مناطق عنوان نمود .