زمان : 04 Bahman 1388 - 17:20
شناسه : 21234
بازدید : 2830
اصلاح و بازسازي 17 كيلومتر از شبكه آبرساني و خط انتقال شهر اشكذر اصلاح و بازسازي 17 كيلومتر از شبكه آبرساني و خط انتقال شهر اشكذر

اصلاح و بازسازي 17 كيلومتر از شبكه آبرساني و خط انتقال شهر اشكذر


یزدفردا:عمليات اصلاح و بازسازي 12 كيلومتراز شبكه آبرساني شهر اشكذر انجام و اجراي پنج كيلومتر ديگر آن با پيشرفت 70 درصدي در حال اجرا مي باشد.
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد اصلاح و بازسازي 12 كيلومتر از شبكه توزيع شهر اشكذر از ابتداي سالجاري با اعتباري بالغ بر 420/1 ميليارد ريال اجرا شده كه 420 ميليون ريال از محل اعتبارات استاني و مابقي از اعتبارات ساير منابع تامين شده است.
مدير امور آبفاي اشكذر با اعلام اين خبر گفت: اصلاح پنج كيلومتر از خط انتقال آب اين شهر نيز با لوله هايي از جنس پلي اتيلن و قطر500 ميليمتر با مجموع اعتبار10 ميليارد ريال از محل اعتبارات ملي با پيشرفت 70 درصد در حال اجرا مي باشد كه تا پايان سالجاري عمليات اجرايي آن به پايان خواهد رسيد.
اصغر عالم زاده خاطر نشان كرد: عمليات اصلاح و بازسازي شبكه توزيع آبرساني در محدوده هاي شهر اشكذر،رضوانشهر، فيروز آباد ، روستاهاي حسن آباد ، حسين آباد و علي آباد اجرا شده است.
وي افزود: همزمان با اصلاح و بازسازي شبكه آبرساني اين شهر تعويض400 فقره كنتور و استاندارد سازي انشعابات نيز با اعتباري معادل 200 ميليون ريال از منابع داخلي اجراء شده است.


یزدفردا