زمان : 01 Bahman 1388 - 21:27
شناسه : 21199
بازدید : 3131
 با حضور شمقدري معاون سينمايي وزيرفرهنگ؛  خبرگزارى اختصاصى سینماى ایران آغاز به کار کرد با حضور شمقدري معاون سينمايي وزيرفرهنگ؛ خبرگزارى اختصاصى سینماى ایران آغاز به کار کرد

با حضور شمقدري معاون سينمايي وزيرفرهنگ؛


خبرگزارى اختصاصى سینماى ایران آغاز به کار کرد


*این خبرگزاری به مدیر عاملی مجید الهام بخش شروع به فعالیت کرده است
* نخستین اخبار سینمایی ایران بر روی پایگاه اطلاع رسانی این خبرگزاری به نشانی www.cinemapress.ir قرار گرفته است

خبرگزاری اختصاصی سینمای ایران با حضور شمقدری معاون سینمایی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی اغاز به کار کرد.
به گزارش یزدفردا به نقل از واحد مرکزی خبر ،مجید الهام بخش مدیر عامل خبرگزاری اختصاصی سینمای ایران در گفتگو با خبرنگاران، پوشش اخبار سینما به صورت کامل ، شفاف و صادقانه را از اهداف تاسیس این خبرگزاری اعلام کرد و گفت: تلاش می شود به صورت تخصصی به بحث های مختلف سینما با توجه به اولویت ها از نظر فرهنگ اسلامی کشور پرداخته شود.
الهام بخش افزود: در حال حاضر اخبار این خبرگزاری به زبان فارسی منتشر می شود اما با توجه به نگاهی که به سینمای جهان و منطقه وجود دارد و تاثیراتی که سینمای ما بر منطقه و جهان داشته است تلاش می شود فعالیت این خبرگزاری به سایر زبان ها نیز گسترش یابد.
وی در پاسخ به این سئوال که ایا این خبرگزاری به صورت مستقل فعالیت می کند و اینکه کمبودی در زمینه اطلاع رسانی در حوزه سینما احساس می شد تصریح کرد : تشکیل این خبرگزاری ، اقدام خودجوش تعدادی از خبرنگاران که سابقه فعالیت در خبرگزاری های مختلف کشور را داشتند بود.
مدیرعامل خبرگزاری اختصاصی سینمای ایران درباره چند رسانه ای شدن این خبرگزاری نیز گفت: این خبرگزاری با توجه به پوشش اخبار سینما به ارائه بخش های سمعی و بصری نیز نیاز دارد که اگر امکانات مالی و فنی لازم فراهم شود ،این بخش ها نیز ایجاد خواهد شد.
زهرا رضایی ، سردبیر این خبرگزاری نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت : اخبار مربوط به سینمای ایران، سینمای جهان ، سینمای تجربی ، اکران و تولید فیلم ، جشنواره ها، تلویزیون ، هفت هنر و گزارش تصویری در این خبرگزاری پوشش داده می شود.
مراسم آغاز به کار خبرگزاری اختصاصی سینمای ایران در موزه سینمای ایران برگزار شد و امروز نخستین اخبار سینمایی بر روی پایگاه اطلاع رسانی این خبرگزاری به نشانی www.cinemapress.ir قرار گرفت .