زمان : 01 Bahman 1388 - 18:48
شناسه : 21188
بازدید : 19012
کنگره بزرگداشت وحشی بافقی سال آینده در زادگاهش بافق برگزار می شود کنگره بزرگداشت وحشی بافقی سال آینده در زادگاهش بافق برگزار می شود

کنگره بزرگداشت وحشی بافقی سال آینده در زادگاهش بافق برگزار می شود

یزدفردا:این مطلب در شورای فرهنگ عمومی بافق که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد عنوان گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق ، حجت الاسلام سلیمانی در این نشست بر ضرورت تشکیل دبیرخانه و کمیته های مختلف این کنگره در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کرد و گفت : در امر برگزاری کنگره وحشی بافقی از تمامی ظرفیت های علمی و فرهنگی شهرستان باید به نحو مطلوبی استفاده کرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بافق افزود : با تشکیل دبیرخانه و مختص شدن مسئولان کمیته های مختلف فراخوان ، زمان دقیق برگزاری کنگره وحشی بافقی اعلام خواهد شد.
ذبیح اله خواجه ای فرماندار بافق نیز در این نشست ، انسجام در امور فرهنگی را یکی از ضروریات امروز جامعه دانست و گفت : برای جلوگیری از برنامه های فرهنگی مذهبی مغایر با ارزشها و عرف جامعه باید حضور شورای فرهنگی پررنگ تر باشد.
فرماندار بافق با اشاره به رویکرد فرهنگی دور سوم سفرهای هیات دولت تصریح کرد : در ستاد راهبردی برنامه های سفر هیات دولت به استان طرح های فرهنگی متنوعی از جمله برگزاری کنگره وحشی بافقی و تجلیل از فرهیختگان و بزرگان شهرستان برای تصویب در هیات دولت پیشنهاد و تدوین شده است .
در ادامه این جلسه پیرامون هرچه بهتر برگزار شدن کنگره وحشی بافقی و مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی شهرستان بافق تبادل نظر شد

یزدفردا