زمان : 30 Dey 1388 - 23:03
شناسه : 21177
بازدید : 4732
رئيس دانشگاه آزاد مهريز: مردم ايران به شكل خودجوش حامي انقلاب و رهبري هستند رئيس دانشگاه آزاد مهريز: مردم ايران به شكل خودجوش حامي انقلاب و رهبري هستند

رئيس دانشگاه آزاد مهريز:

مردم ايران به شكل خودجوش حامي انقلاب و رهبري هستند


یزدفردا: رئيس دانشگاه آزاد اسلامي مهريز گفت: مردم ايران به صورت خودجوش حامي انقلاب، رهبري و نظام جمهوري اسلامي ايران هستند.

محمدرضا ابرقويي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در مهريز با اشاره به حوادث بعد از انتخابات اظهار داشت: حضور در صحنه مردم به ويژه دانشجويان و قشر تحصيلكرده در مقاطع حساس به ويژه حوادث پس از انتخابات نشانه پايبندي آنها به آرمان‌هاي امام (ره)‌ و انقلاب است.
وي افزود: در دنيا براي اينكه مردم از حكومت‌ها حمايت كنند هزينه‌هاي سنگيني پرداخت مي‌شود اما مردم ايران به صورت خودجوش حامي انقلاب، رهبري و نظام جمهوري اسلامي ايران هستند.
رئيس دانشگاه آزاد مهريز با اشاره به اهميت برنامه‌هاي دهه فجر امسال خاطرنشان كرد: بعد از 30 سال شاهد پرده‌برداري و هتك حرمت نسبت به امام (ره)، انقلاب و دين اسلام توسط عده‌اي مزدور شده‌ايم و به خاطر همين امر دهه فجر امسال براي تمام آحاد ملت انقلابي ايران به ويژه دانشجويان از حساسيت ويژه‌اي برخوردار است.
ابرقويي بيان داشت: اگر در مسير پيروي از ولايت‌فقيه ذره‌اي غفلت كنيم و به زاويه برويم، صدمات جبران‌ناپذيري مي‌بينيم پس بايد در اين زمينه بصيرت داشته باشيم و با تمام وجود در اين مسير الهي گام برداريم.
وي تصريح كرد: وظيفه همه اقشار جامعه به ويژه دانشگاهيان است كه امسال برنامه‌هاي دهه فجر را باشكوه‌تر از سال‌هاي قبل برگزار كرده و با اين عمل خود تودهني بزرگي به تمام دشمنان اسلام زده و حمايت همه‌جانبه خود را از اسلام و ولايت‌فقيه نشان دهند.
رئيس دانشگاه آزاد مهريز با بيان اينكه حضور دانشجويان انقلابي و اقشار مردم در صحنه‌هاي مختلف نشانگر آگاهي و بصيرت آنها و شفاف شدن مسير است، گفت: بايد قدردان اين مردم بود و خدمت به اين مردم به ويژه دانشجويان انقلابي ارزشمند است.
ابرقويي با اشاره به توطئه‌هاي اخير دشمنان انقلاب اضافه كرد: دانشجويان بايد با صلابت و هوشياري بيشتر با الهام گرفتن از بيانات رهبري ادامه دهنده مسير امام راحل (ره) و شهدا باشند.
وي ادامه داد: ترويج و نهادينه‌سازي انديشه‌هاي ديني و سياسي حضرت امام (ره) و تبيين نقش هوشمندانه امام (ره) و مقام معظم‌ رهبري براي دانشجويان در هدايت انقلاب ‌اسلامي از جمله رويكردهاي محتوايي برنامه‌هاي دهه ‌فجر امسال دانشگاه آزاد مهريز است.
رئيس دانشگاه آزاد مهريز يادآور شد: دانشجويان در كنار كادر اداري دانشگاه‌ بايد در برنامه‌هاي تدوين شده دهه فجر حضور منسجم و گسترده داشته باشند.
ابرقويي تاكيد كرد: امسال برنامه‌هاي متنوعي براي ايام‌ دهه فجر با توجه به نامگذاري‌هاي صورت گرفته توسط ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي در اين واحد دانشگاهي در نظر گرفته شده است.
دانشگاه آزاد مهريز با داشتن يك‌هزار و 200 دانشجو در 35 كيلومتري جنوب يزد واقع شده است.


یزدفردا