زمان : 28 Dey 1388 - 22:38
شناسه : 21094
بازدید : 5289
دبير شوراي‌عالي انقلاب فرهنگي:  اساسنامه اصلاح شده دانشگاه آزاد به زودى ابلاغ مى‌شود دبير شوراي‌عالي انقلاب فرهنگي: اساسنامه اصلاح شده دانشگاه آزاد به زودى ابلاغ مى‌شود

دبير شوراي‌عالي انقلاب فرهنگي:


اساسنامه اصلاح شده دانشگاه آزاد به زودى ابلاغ مى‌شود


یزدفردا :دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به این نکته که ظاهراً هیات موسس دانشگاه آزاد نیز همچنان در حال بررسی و اصلاح اساسنامه خود هستند، گفت: بعد از اتمام بررسی و اصلاح اساسنامه در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، آن را به دانشگاه آزاد اعلام و ابلاغ خواهیم کرد

دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه مرجع رسیدگی و اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد، شورای‌عالی انقلاب فرهنگی است، گفت: ان‌شاءالله پس از اتمام اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد در جلسه فردا شب، این اساسنامه برای اجرا به دانشگاه آزاد ابلاغ می‌شود.

به گزارش یزدفردا به نقل از فارس، محمدرضا مخبردزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: اساسنامه دانشگاه آزاد همچون جلسات گذشته در دستور کار شورایعالی انقلاب فرهنگی قرار دارد و امیدواریم در جلسه فردا سه‌شنبه 29دی ماه، بررسی و اصلاح آن به پایان برسد.

وی با بیان اینکه تنها چند بند پایانی اساسنامه دانشگاه آزاد توسط شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بررسی نشده است، افزود: برای پایان اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد تنها چند بند پایانی باقی مانده است که این چند بند نیز ان‌شاء‌الله در این جلسه به پایان خواهید رسید.

دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به این نکته که ظاهراً هیات موسس دانشگاه آزاد نیز همچنان در حال بررسی و اصلاح اساسنامه خود هستند، گفت: بعد از اتمام بررسی و اصلاح اساسنامه در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، آن را به دانشگاه آزاد اعلام و ابلاغ خواهیم کرد.

مخبردزفولی با بیان اینکه مسیر اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد همانی است که در شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال طی شدن است، تصریح کرد: این شورا اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد را در این مدت انجام داده و پیشنهادات مختلف هم در مورد آن رسیدگی شده است و ان‌شاء‌الله تلاش این است که در جلسه این هفته کار را به اتمام برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه مرجع رسیدگی و اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد، شورای‌عالی انقلاب فرهنگی است، تصریح کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی این کار را انجام داده و در جلسه اخیر نیز آن را به اتمام خواهد رساند و هر پیشنهادی که در این خصوص وجود داشته باشد باید به شورا ارائه می‌شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص تعیین وضعیت ریاست دانشگاه پیام نور نیز گفت: بنا بود که این موضوع هم در دستور کار این جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی قرار بگیرد.

مخبردزفولی در پایان اظهارکرد: این موضوع مانند سایر دانشگاه‌ها در دستور کار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار می‌گیرد و بررسی خواهد شد که در نهایت نیز تصمیم شورا در مورد آن اعلام می‌شود.

یزدفردا