زمان : 28 Dey 1388 - 20:42
شناسه : 21085
بازدید : 6475
رهايي گروگان 10 ساله و دستگيري 4 نفر آدم ربا در يزد و كرمان رهايي گروگان 10 ساله و دستگيري 4 نفر آدم ربا در يزد و كرمان

رهايي گروگان 10 ساله و دستگيري 4 نفر آدم ربا در يزد و كرمان

یزدفردا – پليس اگاهي "يزد" با همكاري پليس "كرمان" 4 نفر ادم ربا را دستگير و كودك 10ساله ربوده شده را ازاد نمودند.

به گزارش یزدفردا به نقل از پليس ، سرهنگ "محمود زيلي" رئيس پليس آگاهي يزد اعلام كرد: در آذرماه سالجاري مأموران آگاهي يزد مطلع شدند فردي بهويت "رضا" 10 ساله از جلوي مدرسه اش توسط سرنشينان خودرو پژو ربوده شده است.

وي افزود: بر اين اساس بلافاصله تيم مبارزه با آدم ربايي پليس آآگاهي تحقيقات مقدماتي خود را آغاز و محرز شد سرنشينان دو دستگاه خودرو كودك فوق الذكر را جلو مدرسه اش به زور داخل يكدستگاه خودرو پژو انتقال و سپس محل را ترك كردند .

سرهنگ "زينلي" تصريح كرد: مأموران همچنين مطلع شدند كه پدر ربوده شده نيز بعلت صدور چكهاي بلامحل مدتي است كه متواري مي باشد كه اقدامات فني و اطلاعاتي لازم در اين زمينه انجام و همان روز فردي ناشناس طي دو مرتبه تماس تلفني از باجه همگاني از دو استان مختلف با منزل ربوده شده اعلام كرد كه فرزندشان نزد آنها بوده و شماره تلفن پدر ربوده شده را اخذ و از وي خواستار 250 ميليون تومان در ازاي آزادي وي را نمودند.

تحقيقات همچنان ادامه داشت تا اينكه مأموران طي تماس تلفني با پدر ربوده شده اطلاعات لازم در خصوص دارندگان چكهاي وي را اخذ و نامبرده بيان داشت در اين زمينه به فردي بنام "عرب" مظنون مي باشم .

اين مقام بلند پايه ادامه داد: با اقدامات انجام شده پليس و بدست آمدن چندين شماره تلفن از ربايندگان و تحقيقات جامع يكنفر كه با آدم ربايان همكاري داشت در استان كرمان شناسايي شد كه پليس آگاهي يزد با اعزام به استان كرمان با همكاري پليس آن شهرستان نامبرده بهويت "بهنام" را دستگير كردند.

رئيس پليس آگاهي يزد خاطرنشان كرد: با اعترافات وي 4 نفر ديگر نيز در اين خصوص شناسايي و دستگير و كودك ربوده شده نيز كه در منزل يكي از آنها در يكي از روستاهاي بم (از توابع استان كرمان) بود آزاد شد.

تلاش پليس در جهت دستگيري يكنفر آدم رباي ديگر كه در استان سيستان و بلوچستان مي باشد ادامه دارد كه در اين راستا يكدستگاه خودرو پژو نيز توقيف شد.

یزدفردا