زمان : 24 Bahman 1403 - 20:16
شناسه : 210779
بازدید : 890
ارائه تمامی خدمات فروش و پس از فروش شرکت آبفا فقط با یک تماس تلفنی ارائه تمامی خدمات فروش و پس از فروش شرکت آبفا فقط با یک تماس تلفنی یزدفردا: مدیر مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد گفت: مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفا یزد (CRM) به عنوان پل ارتباطی مطمئن و کارآمد تمامی خدمات فروش و پس از فروش را بصورت غیرحضوری و شبانه روزی از طریق درگاه تلفنی سه رقمی 122 به شهروندان ارائه می نماید.

به گزارش یزدفردا: مهدی دهقان مدیر مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد گفت: مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) بعنوان مرکز جامع خدمات و ارتباطات با مشترکین شهری و روستایی در سراسر استان با هدف استقرار نسل پیشرفته 122 (AG122) و پل ارتباطی مطمئن و کارآمد تمامی خدمات فروش و پس از فروش را بصورت غیرحضوری و شبانه روزی از طریق درگاه تلفنی سه رقمی 122 به شهروندان ارائه می نماید. 

او بر تسهیل و سهولت دسترسی مشترکان به خدمات شرکت آبفا تاکید کرد و افزود: به همین منظور این مرکز پس از برقراری وب سرویس های لازم بین نرم افزار CRM و نرم افزارهای پشتیبان اعم از GIS ، حوادث، مشترکین، AVL و IVR بصورت مکانیزه و هوشمند آماده خدمات رسانی می باشد و بعنوان درگاه ورودی آنلاین و شبانه روزی تمامی خدمات 22 گانه فروش و پس از فروش، ثبت و پیگیری حوادث و پیگیری و شکایات را بصورت غیرحضوری و رایگان انجام می دهد. 

مدیر مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد ادامه داد: این مرکز با شعار "خدمت، نظارت و رضایت"، همواره در تلاش است تا از طریق بهبود زیرساخت‌های ارتباطی و توانمندسازی کارشناسان خود، تجربه‌ای سریع، آسان و رضایت‌بخش را برای مشترکان فراهم کند و با نظارت عامه بر روی واحدهای پشتیبان، رضایتمندی مشترکین خود را افزایش دهد. 

دهقان نیری با بیان اینکه شماره 122 به‌عنوان درگاه ارتباطی مطمئن و 24 ساعته آماده پاسخگویی به تمامی نیازهای مشترکان آب و فاضلاب یزد است، تصریح کرد: با این اقدام، گامی مهم در جهت توسعه خدمات غیرحضوری و تحقق شهروند الکترونیک برداشته شده که موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه مشترکان و افزایش بهره‌وری در ارائه خدمات خواهد شد.