زمان : 27 Dey 1388 - 17:29
شناسه : 21069
بازدید : 5966
برادر صدام ياد فرماندهان دفاع مقدس افتاد! برادر صدام ياد فرماندهان دفاع مقدس افتاد!

برادر صدام ياد فرماندهان دفاع مقدس افتاد!


یزدفردا "کیهان نوشت :سايت «جرس» به رغم سوابق ضدديني، ضدانقلابي و بهايي برخي از گردانندگان اصلي آن، با ژست «رزمندگي» به انتقاد از فرماندهان دفاع مقدس پرداخت كه مقابل فتنه اخير ضدانقلاب و پاي نظام و انقلاب ايستادند.

كيهان: «جرس» كه توسط باند بدسابقه و آلوده -بهاءالله- مهاجراني و محسن كديور، عبدالكريم سروش، اكبر-گاف و برادران صدري و مشخصا براي فتنه انگيزي در حوادث پس از انتخابات راه اندازي شده، طي مقاله اي به سوابق حضور «محمد كوثري، علي فضلي، مرتضي قرباني و قاليباف» در دفاع مقدس پرداخت.
جرس با ژست يك بسيجي رزمنده نوشت: «مرتضي قرباني را الان نمي دانم كجا است و چه مي كند، اما قاليباف و محمد كوثري را مي بينم و علي فضلي فرمانده تيپ ده سيدالشهدا را در حوادث چند ماه اخير ديده ام و از او شنيده ام. حقيقت آن است كه بسيار گريستم وقتي علي فضلي را ديدم كه در مقام فرمانده ارشد سپاه تهران به مقابله با مردمي رفته است كه نيروها و بسيجي هاي سابقش از ميانشان برخاسته بودند. نمي فهمم چه بر اين پاكبازان و جانبازان سابق رفته است. والله قرار ما اين نبود كه تيغ بر روي همرزمان خودمان بكشيم. وامصيبتا! كجا مي رويم؟ قدري درنگ و لختي تامل برادر. من سبزم اما خدايم شاهد است كه نه بر شما، كه با شما هستم. شما را دعوت مي كنم به آن روزها بازگرديد و با خودتان خلوت كنيد و ببينيد قرارمان چه بود. هنوز دير نشده است و درهاي رحمت الهي و آغوش گرم دوستانتان همواره باز است.» (!)

لطيفه نه چندان خوشمزه ماجرا آنجاست كه بدانيم جناب بهاءالله مهاجراني قبل از فرار از كشور- به خاطر رسوايي هاي سياسي و اخلاقي- ضمن تخطئه دفاع مقدس مدعي شد جنگ ما با صدام برادركشي بود! باند منسوب به وي (كساني نظير سروش، اكبر-گاف و كديور) نيز به تدريج ماهيت خويش را بروز داده و در دفاع از تحريفات ضدديني با بهائيت همراه شده اند. آنها در مقاطع مختلف، وجود امام عصر(عج) را منكر شده، قرآن را تراوشات شاعرانه قلب پيامبر توصيف كرده، امامت را مقابل دموكراسي معرفي نموده، از ختم انقلاب سخن رانده، در ماجراي عاشورا حق را به جانب يزيد داده و شهادت امام حسين(ع) را نتيجه طبيعي خشونت طلبي حضرت علي(ع) و پيامبراعظم(ص) معرفي كرده اند. با اين همه انحراف و آلودگي به دلارهاي ناتوي فرهنگي، خيلي وقاحت مي خواهد كه كساني به اسم دفاع مقدس، سرداران وفادار جنگ و انقلاب را دعوت به بازخواني ارزش هاي انقلاب و دفاع مقدس كنند يا آشوبگران هتاكي كه حتي حرمت امام حسين را نگاه نداشتند، به عنوان مردم ايران جا بزنند. البته اگر باب و بها توانستند خود را امام و پيامبر و نهايتا خدا جا بزنند، لابد بهاءالله تازه كار هم مي تواند به آنها اقتدا كند!
گفتني است سايت جرس يكي از حلقه هايي است كه طي ماه هاي اخير با دروغ و فريب، به آشوب و خشونت و ساختارشكني دعوت كرده است.


یزدفردا