زمان : 25 Dey 1388 - 00:24
شناسه : 21024
بازدید : 5765
رئيس اداره امور اجتماعي اداره كار يزد: فعاليت كميته كارگري ستاد دهه فجر مهريز مثال زدني است رئيس اداره امور اجتماعي اداره كار يزد: فعاليت كميته كارگري ستاد دهه فجر مهريز مثال زدني است

رئيس اداره امور اجتماعي اداره كار يزد:

فعاليت كميته كارگري ستاد دهه فجر مهريز مثال زدني است

یزدفردا: رئيس اداره امور اجتماعي اداره كل كار و امور اجتماعي يزد گفت: عملكرد كميته كارگري ستاد دهه فجر مهريز در مقايسه با كميته‌هاي ساير شهرستان‌هاي استان يزد مثال‌زدني و نمونه است.

به گزارش خبرنگاریزدفردا از از مهريز، علي شيخي ظهر امروز در نخستين جلسه كميته كارگري ستاد دهه فجر شهرستان مهريز كه با حضور جمعي از مسئولان شهرستان وابسته به كميته كارگري در سالن مجموعه ورزشي كارگران اين شهرستان تشكيل شد، اظهار داشت: فعاليت كميته كارگري مهريز به جز در سايه تلاش‌هاي اعضاي كميته به ويژه سيدحسين سالاري، مسئول كميته كارگري مهريز صورت نگرفته است.
وي تاكيد كرد: اين شهرستان در زمينه فعاليت كميته كارگري بايد به الگويي براي ساير شهرستان‌هاي استان تبديل شود.
رئيس اداره كار و امور اجتماعي و مسئول كميته كارگري ستاد دهه فجر شهرستان مهريز نيز در اين جلسه عملكرد كميته كارگري اين شهرستان را درخشان ذكر كرد و افزود: به بركت دهه فجر، عملكرد كميته كارگري هر سال پر بارتر از سال گذشته بوده است كه اين بركت حاصل تلاش كارگران زحمتكش اين شهرستان براي زنده نگهداشتن ياد و خاطره امام راحل و شهداي انقلاب است.
سيدحسين سالاري اظهار اميدواري كرد كه در سال جاري نيز شور و حال مضاعفي بر كميته حاكم شود.
در ادامه، رئيس سازمان تبليغات اسلامي و مسئول ستاد دهه فجر شهرستان مهريز نيز با قدرداني از زحمات اعضاي كميته كارگري مهريز بيان داشت: عملكرد مثبت و قابل قبول كميته كارگري ستاد دهه فجر مهريز مثال‌زدني است و اين عملكرد از ارزش والايي برخوردار است و اجر الهي به آن تعلق مي‌گيرد.
در پايان جلسه پس از بحث و تبادل‌نظر و با توجه به امكانات و اعتبارات برآورد شده و نيروي پرسنلي كميته كارگري مقرر شد كه در ايام‌ دهه فجر برگزاري مسابقات فرهنگي و ورزشي در اولويت قرار گيرد.
همچنين ويزيت رايگان كارگران و خانواده آنها و ديدار با امام جمعه شهرستان و خانواده شهداي كارگر از ديگر برنامه‌هاي اين كميته در ايام دهه فجر است.
شهرستان مهريز با جمعيتي بالغ بر 45 هزار نفر در 35 كيلومتري جنوب استان يزد واقع شده است.

یزدفردا