زمان : 22 Dey 1388 - 20:27
شناسه : 20986
بازدید : 3560
مسؤول دبیرخانه ششمین همایش دکترین مهدویت: نخستین پیش نشست تخصصی دکترین مهدویت در یزد برگزار می شود مسؤول دبیرخانه ششمین همایش دکترین مهدویت: نخستین پیش نشست تخصصی دکترین مهدویت در یزد برگزار می شود

مسؤول دبیرخانه ششمین همایش دکترین مهدویت:

نخستین پیش نشست تخصصی دکترین مهدویت در یزد برگزار می شود


یزدفردا "مسؤول دبیرخانه ششمین همایش بین المللی دکترین مهدویت، از برگزاری نخستین پیش نشست تخصصی ششمین همایش بین المللی دکترین مهدویت در یزد خبر داد.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی موسوی نسب، مسؤول دبیرخانه ششمین همایش دکترین مهدویت امروز در گفت وگو با خبرنگاران گفت: اولین پیش نشست تخصصی دکترین مهدویت، با موضوع «ظرفیت های دکترین مهدویت در مهندسی فرهنگی کشور» برگزار می شود.

وی اظهارداشت: با توجه به اینکه استان یزد بعنوان «پایلوت مطالعات فرهنگی کشوری» انتخاب شده است، و موضوع ششمین همایش بین المللی دکترین مهدویت نیز «جامعه و دولت زمینه ساز، راهبردها و راهکارهای فرهنگی» می باشد، این پیش نشست در این استان برگزار می شود.

موسوی نسب تصریح کرد: فرهنگسرای تخصصی مهدویت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در برگزاری این نشست مشارکت دارند.

وی افزود: در این نشست تخصصی 120 نفر از نخبگان و فرهیختگان علمی و فرهنگی استان یزد حضور می یابند.

مسوول دبیرخانه ششمین همایش بین المللی دکترین مهدویت اظهار داشت: این همایش یک روزه است و علاقه مندان می توانند برای آگاهی از نحوه شرکت در این پیش نشست با فرهنگسرای تخصصی مهدویت یزد و دبیرخانه دایمی همایش بین المللی دکترین مهدویت در قم تماس بگیرند.

وی عنوان کرد: این همایش در روز پنجشنبه 24 دی ماه جاری از ساعت 18 در فرهنگسرای تخصصی مهدویت یزد برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این پیش نشست علمی و تخصصی در قم می توانند با تلفن 7833715 ، دبیرخانه دایمی همایش بین المللی دکترین مهدویت تماس بگیرند و یا به نشانی این دبیرخانه؛ قم، خیابان شهدا، کوچه 25 ، پلاک 27 مراجعه کنند.

همچنین علاقه مندان در یزد می توانند با تلفن 6264700 ، فرهنگسرای تخصصی مهدویت تماس بگیرند و یا به این فرهنگسرا به نشانی؛ یزد، خیابان سلمان، کوچه گازرگاه مراجعه کنند.

نشانی اینترنتی همایش بین المللی دکترین مهدویت www.mahdaviat-conference.com است.

همایش بین المللی دکترین مهدویت همه ساله زیر نظر موسسه آینده روشن برگزار می شود و ششمین دوره آن نیز مرداد ماه سال آینده (1389) در سالن اجلاس سران در تهران با حضور مسوولان کشوری و استادان و محققان حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد. نشانی اینترنتی موسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) www.intizar.ir می باشد

یزدفردا