زمان : 22 Dey 1388 - 00:10
شناسه : 20977
بازدید : 7593
بدنبال حوادث اخیر؛ طلاب و روحانیون استان یزد با صدوقی دیدار کردند بدنبال حوادث اخیر؛ طلاب و روحانیون استان یزد با صدوقی دیدار کردند

بدنبال حوادث اخیر؛

طلاب و روحانیون استان یزد با صدوقی دیدار کردند


یزد فردا : جمعی از طلاب و روحانیون استان یزد در پی هتک حرمت بیت چهارمین شهید محراب به دیدار حجت‌ الاسلام صدوقی رفتند و این حرکت فتنه‌ جویانه را محکوم کردند.

نماینده ولی ‌فقیه در استان یزد شنبه شب در این دیدار با دعوت از طلاب و روحانیون به حفظ آرامش اظهار داشت: تا زمانی که پرونده‌ ای در دادگستری در دست بررسی است، نباید حکم صادر کنیم و بی ‌جهت گروه خاصی را مورد اهانت قرار دهیم.

حجت ‌الاسلام محمدعلی صدوقی افزود: مواضع و صحبتهای ما بر اساس تکلیف شرعی است و در راستای خط امام و رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت می‌ کنیم.

وی خاطرنشان کرد:‌ هتک حرمت به بیت شهید محراب، آیت ‌الله صدوقی هرچند سنگین است اما طبیعی است و در راه پاسداری از اسلام و حمایت از حق و حقیقت باید هزینه بپردازیم.

صدوقی تلاش برای حفظ وحدت جامعه را ضروری خواند و بیان داشت: تندروها وحدت جامعه را نشانه رفته ‌اند و نمی‌ خواهند کشور آرامش داشته باشد.

وی همچنین تاکید کرد: در این زمینه باید نسبت به حوادث با سعه صدر برخورد کرد.

صدوقی رسیدگی دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی استان را خواستار شد و بر پیروی از راه ولایت و زندگی ائمه معصومین (ع) تاکید کرد.

یکی از این روحانیون نیز در این مراسم به نمایندگی از سایر طلاب و روحانیون، مذهب، مردم و رهبری را سه رکن اساسی انقلاب دانست و بیان داشت: دشمن در طول تاریخ انقلاب با این سه رکن به مبارزه برخواسته است و وحدت و یکپارچگی مردم را تحت‌ الشعاع قرار داده است.

مدرسی خاطرنشان کرد: دشمن از ابتدای انقلاب با اصل ولایت ‌فقیه مشکل داشته است.

وی عنوان کرد: بیت نماینده ولی ‌فقیه در استان، مرکز مردمداری و دینداری و مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی است و بی‌ حرمتی به آن محکوم است و از آنجا که این بی‌ حرمتی در استان ایجاد ناامنی و آشوب و بلوا می کند، رسیدگی دستگاه قضایی و امنیتی استان ضروری است.

منبع:مهر

یزدفردا